۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۴۸۴۱۵۴
همزمان با ایام فاطمیه؛

مراسم تشییع شهید گمنام در آمل برگزار شد

مراسم تشییع پیکر پاک و گرانقدر شهید گمنام با حضور پرشور و گسترده مردم و مدیران در شهر آمل برگزار شد.
آمل آمل آمل آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، مراسم تشییع پیکر پاک و گرانقدر شهید گمنام امروز با حضور پرشور و گسترده مردم و مدیران در شهر آمل برگزار شد.

این مراسم از حسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل آغاز و تا دانشکده علوم قرآنی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم سازمان اوقاف و امورخیریه در آمل ادامه یافت.

این گزارش می افزاید؛ مراسم اقامه نماز بر پیکر پاک شهید گرانقدر گمنام از سوی حجت الاسلام مرتضوی امام جمعه آمل قرائت و پیکر پاک این شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در دانشکده علوم قرآنی آمل آرام گرفت.

این شهید گرانقدر گمنام 18 سال سن داشت که در عملیات کربلا 4 و در منطقه ام الرصاص به مقام رفیع و ارزشمند شهادت در راه اسلام و انقلاب نائل آمد.

گفتنی است، مردم شهرستان هزارسنگر آمل این بار نیز با حضور پرشور و گسترده خود در مراسم تشییع پیکر پاک این شهید والامقام نشان دادند که در مسیر ترویج و تحکیم ارزش های والای انقلاب اسلامی ثابت قدم و استوار هستند.

شهر هزارسنگر آمل سبقه دیرینه و ارزنده ای در حوزه ایثار و شهادت دارد که حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل نگینی درخشان در تاریخ انقلاب اسلامی است و امام خمینی(ره) در وصیت نامه سیاسی الهی خویش از شهر آمل و مردم فداکار آن به نیکی یاد کردند.

حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل در حاشیه مراسم تشییع شهید گمنام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهدا مقام ارزنده و گرانقدری دارند که باید قدردان رشادت های والای این عزیزان باشیم.

وی تصریح کرد: عزت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت همین شهدای عزیز است که جان های پاک خود را در مسیر اعتلای نظام اسلامی فدا کردند.

امام جمعه آمل افزود: امنیت امروز نظام اسلامی مرهون مجاهدت های شهدا و ایثارگران است که در مسیری ارزنده و متعالی قدم برداشته و زمینه ساز افتخارات فراوان برای کشورمان شدند.

حجت الاسلام مرتضوی اظهارداشت: ضرورت دارد سیره نورانی شهدا را سرلوحه امور خود قرار داده و اهتمام شایسته و والایی در این مسیر داشته باشیم.

وی ادامه داد: حضور شهید گرانقدر گمنام به شهر هزارسنگر آمل حال و هوای خاصی را بخشیده و مردم نیز استقبال بسیار ارزنده ای از این شهید والامقام داشتند.

امام جمعه آمل بیان داشت: همه ما مدیون خون های پاک شهدای عزیز هستیم که ضرورت دارد قدرشناسی درست و ارزنده ای از این عزیزان داشته باشیم که برکات بسیاری در آن وجود دارد./202/1314/ب1

ارسال نظرات