۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۴۸۴۱۵۸
معاون آموزش مدرسه علمیه جزائریه شوشتر خبر داد؛

تحصیل 200 طلبه در مدرسه علمیه جزائریه شوشتر

معاون آموزش مدرسه علمیه جزائریه شوشتر با بیان اینکه هم اکنون حدود 200 طلبه در پایه های اول تا دهم مدرسه به تحصیل مشغول هستند، گفت: کارگاه های علمی را برای طلاب سطح 3 مدرسه برگزار کردیم.
حوزه

حجت الاسلام حسن فرهادی، معاون آموزش مدرسه علمیه جزائریه شوشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به در پیش بودن سال تحصیلی 97 ـ 96 ابراز داشت: جذب طلبه ها بیشتر از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه اعلام می شود اما در صورت مهیا شدن شرایط 20 طلبه را جذب خواهیم کرد.

معاون آموزش مدرسه علمیه جزائریه شوشتر با بیان اینکه در راستای جذب طلبه برای سال تحصیلی جدید جلساتی را با ریاست و معاونان مدرسه برگزار خواهیم کرد، افزود: ارزیابی های اساسی از تحصیل، برگزاری و پیگیری کلاس های مباحثه، پیگیری حضور اساتید و برنامه ریزی برای ساعت های تدریس، فعال کردن مدیران پایه برای هر گروه و پایه تحصیلی و تهیه کتب شرح دروس از جمله فعالیت های صورت گرفته برای افزایش سطح علمی طلبه ها است.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه در زمان کنونی با معضل ثبت نمرات درسی طلبه ها در سامانه نجاح روبرو هستیم، اظهار داشت: این معضل سراسری است و تاکنون از ورود نمرات درسی به ویژه در زمینه ثبت نمرات درسی استادیاری بازمانده ایم.

حجت الاسلام فرهادی برطرف ساختن معضلات سامانه نجاح را خواستار و عنوان کرد: دسترسی سلسله وار به سامانه و آن هم از طریق مرکز مدیریت و سپس حوزه، سبب دیر وارد کردن نمرات درسی می شود.

وی به افزوده شدن امتحان استادیاری در مدارس استان اشاره و خاطرنشان کرد: برای چنین امتحانی، درس انتخابی باید از ترم گذشته انتخاب شود تا پس از عدم قبولی در امتحان اولیه، در امتحان استادیاری جبران شود اما براساس مشکلات پیش آمده در سامانه، طلبه ها از انتخاب واحدهای مورد نظر امتحان استادیاری بازماندند.

معاون آموزش مدرسه علمیه جزائریه شوشتر با بیان اینکه هم اکنون حدود 200 طلبه در پایه های اول تا دهم مدرسه به تحصیل می پردازند، گفت: کارگاه های علمی را برای طلاب سطح 3 مدرسه برگزار کردیم./9456/303/ب1

ارسال نظرات