۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۴۸۴۱۷۶
معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر:

آزمون پایان دوره آشنایی با مهارت راهنمایی و مشاوره برگزار شد

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر در جمع خبرنگاران از برگزاری آزمون پایان دوره آشنایی با مهارت راهنمایی و مشاوره خبر داد.
آزمون پایان دوره آشنایی با مهارت راهنمایی و مشاوره

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت الاسلام علی آذرشب ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری آزمون پایان دوره آشنایی با مهارت راهنمایی و مشاوره خبر داد و گفت: این آزمون ویژه اساتید و طلاب نخبه استان بوشهر و در سه مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر، پیامبر اعظم(ص) خورموج و امام علی بن ابیطالب(ع) کنگان برگزار شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر افزود: این آزمون با حضور شش نفر از اساتید و مشاوران حوزه علمیه قم حجج الاسلام امیری، تیموری، حصاری، خلیلی، خیری و رضایی اصفهانی برگزار شد.

وی هدف از برگزاری از آزمون را شناسایی اساتید توانمند در عرصه مشاوره و بکارگیری آنها در امر مشاوره در آینده نزدیک عنوان کرد و گفت: با شناسایی این افراد زمینه فعالیتشان در مدارس علمیه استان نیز فراهم می شود.

حجت الاسلام آذرشب ادامه داد: ضمن برگزاری این آزمون جلساتی مشاوره عمومی با موضوعات مدیریت تحصیلی، مدیریت ازدواج و کنترل عواطف و غرایز انجام شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان بوشهر از اعطای گواهی پایان دوره به شرکت کنندگان خبر داد و خاطرنشان کرد: به افرادی که در این آزمون موفقیت لازم را کسب کنند گواهی پایان دوره اعطا می شود و به عنوان مشاور در سطح مدارس علمیه و برخی مراکز مشاوره مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

وی همچنین از برگزاری دوره تکمیلی آشنایی با مهارت های مشاوره خبر داد و گفت: دوره تکمیلی با هفت سرفصل برای افرادی که در دوره مقدماتی را طی کردند برگزار خواهد شد./833/203/ب1

ارسال نظرات