۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۴۸۴۲۲۱
مدیر حوزه های علمیه لرستان:

تربیت طلاب مهذب و کارآمد نیازمند حرکت جهادی تربیتی اساتید است

مدیر حوزه های علمیه لرستان با بیان اینکه تربیت طلاب کارآمد و با اخلاق نیازمند حرکت جهادی تربیتی و اخلاقی اساتید است، گفت: در این راستا برگزای دوره های آموزشی برای اساتید از اهمیت بالایی برخوردار است.
مدیر حوزه های علمیه لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام علی میناپور، ظهر امروز در حاشیه برگزاری کارگاه جهاد تربیتی اخلاقی ویژه اساتید حوزه که در مرکز مدیریت حوزه استان برگزار شد، در جمع خبرنگاران، گفت: این کارگاه با حضور ۳۶ نفر از مدیران و معاونان ستادی، معاونان تهذیب و آموزش مدارس علمیه استان لرستان در حال برگزاری است.

مدیر حوزه های علمیه لرستان بیان کرد: دوره های آموزشی و کارگاه ها در جهت ارتقای سطح علمی اساتید و ارتقای کمی و کیفی برنامه های تهذیبی در مدارس برگزار می شود.

وی با اشاره به نقش مؤثر اساتید در تربیت علمی و تهذیبی طلاب، افزود: ارتقای مهارتهای لازم در این زمینه امری ضروری است.

مدیر حوزه های علمیه لرستان حرکت جهادی تربیتی و اخلاقی اساتید را لازمه تربیت طلاب مهذب عنوان کرد و گفت: اساتید حوزه باید تلاش کنند در راستای انتقال علوم و معارف اسلام و اهل بیت(ع) به طلاب در تربیت پرچمداران اشاعه آموزه های دینی نقش آفرین باشند.

وی بر ضرورت تقویت برنامه های زیرساختی تهذیبی در مدارس علمیه تأکید کرد و گفت: تحقق این مهم در سایه تلاش و توجه مدیران و معاونان تهذیب به تقویت زیر ساختهای تهذیبی است.

حجت الاسلام میناپور در ادامه با اشاره به اینکه این کارگاه آموزشی یک روزه است، خاطرنشان کرد: در این کارگاه آموزشی اساتید اصول و راهکارهای پیشرفت تهذیبی، موانع و آسیبهای پیش روی تربیت تهذیبی را فرا می گیرند.

وی با اشاره به اهمیت تهذیب در مدارس، بیان داشت: امید است با برگزاری این دوره های آموزشی بتوان در جهت تربیت طلابی مهذب گامهای جدی برداشت./9459/203/ب2

ارسال نظرات