۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۴۸۴۲۲۶
مولوی عبدالحمید:

وحدت شیعه و سنی، سیستان و بلوچستان را در برابر تهدیدات بیمه کرده است

امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان گفت: وحدت و همدلی همه اقوام و مذاهب با مسؤولان سبب شده که سیستان و بلوچستان از هر تهدیدی بیمه شود؛ چرا که همه ما تابع قانون و اسلام هستیم.
مولوی عبدالحمید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی ظهر امروز در آیین روشن شدن مشعل گاز زاهدان که با حضور رییس جمهور برگزار شد، گفت: امروز یک روز تاریخی برای استان سیستان و بلوچستان است.

وی ادامه داد: ما در این روز بابرکت و به یادماندنی میزبان حجت الاسلام والمسلمین روحانی هستیم؛ فردی که دوراندیش بوده و دارای نگاهی بلند است.

امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان ضمن خوشامد به رییس جمهور و هیأت همراه عنوان کرد: استان ما امروز با پروژه هایی که عمل باقی و خبر است افتخار میزبانی حضرتعالی را دارد.

وی خطاب به رییس جمهور ابراز داشت: این مردم متدین و صبور اعم از شیعه و سنی با وجود طمع فراوان دشمنان توانسته‌اند امنیت خود را حفظ کنند و با وحدت و امنیت مثال زدنی پیشرفت خود را هموار کنند.

مولوی عبدالحمید بیان کرد: وحدت و همدلی همه اقوام و مذاهب با مسؤولان سبب شده که سیستان و بلوچستان از هر تهدیدی بیمه شود؛ چرا که همه ما تابع قانون و اسلام هستیم./202/831/ب1

ارسال نظرات