۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
کد خبر: ۴۸۴۲۵۵
در راستای تبیین فضایل ام ابیها؛

کنگره شعری «سیده کائنات» در خوزستان برگزار می شود

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به ایام فاطمیه و برپایی مجالس دینی بی شمار در استان گفت: در همین راستا کنگره شعری «سیده کائنات» با حضور شاعران آئینی استانی و کشوری در استان برگزار می شود.
حجت الاسلام سپهر، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان

حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت ایام فاطمیه ابراز داشت: در همین راستا کنگره شعری «سیده کائنات» با حضور شاعران آئینی استانی و کشوری در خوزستان برگزار می شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه گنگره شعری مزبور برای نخستین بار با واژه «سیده کائنات» در استان برگزار می شود، گفت: جلسه های مقدماتی کنگره شعری تشکیل و زمان و مکان برگزاری تا چند روز آینده اعلام خواهد شد.

این مقام مسؤول ابراز امیداوری کرد تا کنگره شعر مزبور فرصت تبیین ادیبانه و شاعرانه فضایل ام ابیها و اهل بیت(ع) برای تقویت باورهای دینی، آشنایی با سبک زندگی اسلامی ائمه اطهار(ع) و تشویق و ترغیب شاعران جوان جهت حضور و تولید آثار ادبی در بیان فضایل امامان معصوم باشد.

حجت الاسلام سپهر با اشاره به اینکه در کنگره مزبور از شاعران برگزیده استانی و کشوری تقدیر و تجلیلی به عمل خواهد آمد، افزود: بنا بر آن است تا قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات کشور در کنگره حضور یابد.

وی خاطرنشان کرد: در پی آن هستیم که کنگره از جنبه محتوایی، تقویت تا به پخش آن از رسانه استانی و کشوری بپردازیم و تلاش داریم تا فعالیت اثرگذار فرهنگی را در پایان سال در زمینه اهل بیت(ع) برگزار کنیم.  

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان فضای استان در ایام فاطمیه را معنوی و پربار بیان کرد و گفت: تبلیغات میدانی و  فعالیت های فرهنگی بی شمار به ویژه مجالس دینی امسال نسبت به سال های پیشین محسوس تر است./9453/303/ب1

 

ارسال نظرات