۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۴۸۴۳۰۶
حجت الاسلام ملانوری:

مدیریت مطلوب اولویت نیازهای یک جامعه است

حجت الاسلام ملانوری گفت: اگر در جامعه در برابر دشمن سدی از آهن قرار دهیم باز هم نمی تواند در برابر آنان ایستادگی کند بلکه باید با مدیریت صحیح مشکلات را در جامعه برطرف و در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.
حجت الاسلام ملانوری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام حسین ملا نوری مسوول دفتر فرق و ادیان معاونت تبلیغ حوزه های علمیه بعد ظهر امروز در جلسه معاونان تبلیغ استان همدان با اشاره به اهمیت تبلیغ در جامعه اظهار داشت: جامعه با مدیریت به کمال می رسد و باید دانست که اگر مدیریت صحیح در جامعه اتفاق بیافتد همه مشکلات مردم برطرف خواهد شد.

وی با اشاره به جایگاه مدارس امین در کشور خاطرنشان کرد: تاکنون بیشترین تمرکز خود را در مراکز پسرانه امین قرار داده ایم و مدارس دخترانه در اولویت های بعدی در زمینه تبلیغ قرار دارند.

حجت الاسلام ملانوری ابراز داشت: مدارس امین در کشور بیشتر در نوع اول و دوم فعالیت می کنند و ای در حالی است که اگر در استان همدان مدارس امین نوع یک راه ادازی شود با حمایت معاونت تبلیغ مواجه خواهد شد.

وی با اشاره به کمبود مبلغ برای اعزام به مناطق محروم ابراز داشت: مشکل عمده کشور در کمبود مبلغ برای اعزام به روستاهای 1000 نفری است و حوزه علمیه باید در رفع این نقیصه بکوشد.

حجت الاسلام ملانوری گفت: در زمینه اعزام مبلغ به مناطق محروم هیچ محدودیتی نداریم و معاونت تبلیغ برای اعزام مبلغ به طرح هجرت از قم به مناطق فاقد روحانی حضوری جدی دارد.

وی با اشاره به اهمیت تربیت مدیران در جامعه گفت: در راستای کادرسازی از میان مدارس امین به مدارس پسرانه به صورت جدی پرداخته شده است و در کنار ان بانوان به دلیل این که در منزل با مسائل خانه سرو کار دارند در اولویت دوم قرار دارند.

وی در پایان گفت: اگر در جامعه در برابر دشمن سدی از آهن قرار دهیم باز هم نمی تواند در برابر آنان ایستادگی کند بلکه باید با مدیریت صحیح مشکلات را در جامعه برطرف و در مقابل دشمن ایستادگی کنیم./979/202/ب1

ارسال نظرات