۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷
کد خبر: ۴۸۴۳۸۲
امام جمعه اسلام آباد غرب:

مجری عدالت باید در عرصه های فردی و اجتماعی عادل باشد

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب با اشاره به اهمیت عدالت در جوامع اسلامی، گفت: مجری عدالت باید خودش در عرصه های فردی و اجتماعی عادل باشد.
امام جمعه اسلام اباد غرب امام جمعه اسلام اباد غرب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید امیر محمدی پور امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب امشب در جمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و با استناد به حدیثی از امام علی (ع) ابراز داشت: حکومت بر شما برای من، به اندازه این کفش پاره ارزشی ندارد مگر اینکه بتوانم حق مظلومی را بگیرم.

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب در ادامه گفت: ارزش حکومت اسلامی را در اجرای عدالت ببوده و روح اصول دین عدل و امامت است.

این مسؤول با اشاره به اینکه عدل اصل دین است خاطرنشان کرد: مجری عدالت باید خودش در عرصه های فردی و اجتماعی عادل باشد.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) در غدیر خم وقتی که دست امام  علی (ع) را بالا می برد می خواهد بگوید رهبر دینی و سیاسی یک نفر است.

وی ادامه داد: زمانی که دنیا را ظلم و فساد فرا گرفت دوازدهمین فرستاده خداوند متعال خواهد آمد و ظلم را از بین می برد و عدالت را جایگزین می کند.

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب گفت: غیبت امام زمان (عج) تنبیهی برای من و شما است زیرا افرادی که ائمه اطهار علیهم السلام را یاری نکردند به همین خاطر ظلم همه جا را فرا گرفت و اینگونه فساد و ظلم رواج پیدا کرد.

لازم به ذکر است این مراسم با حضور چهار شهید گمنام از دوران دفاع مقدس برگزار شد./203/857/ب1

ارسال نظرات