۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۴۸۴۳۹۲

المپیاد علمی طلاب حوزه علمیه ارومیه برگزار می شود

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه از برگزاری المپیاد مرحله سوم مدرسه ای برای طلاب خبر داد.
حجت الاسلام ارجمندی

حجت الاسلام جواد ارجمندی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه از برگزاری المپیاد مرحله سوم مدرسه ای در حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه خبر داد و اظهار کرد: این المپیاد امروز چهارشنبه، یازدهم اسفندماه با حضور طلاب سطح یک، دو و سه در شبستان مسجد جامع ارومیه برگزار می شود.

وی افزود: طلابی که معدل پایه تحصیلی سال گذشته آنها بالاتر از 15 باشد، می توانند در این المپیاد علمی شرکت کنند.

حجت الاسلام ارجمندی با بیان اینکه منابع آزمون پیش از این به طلاب ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: اخلاق، تاریخ، عقائد، نحو، بلاغت و تجزیه و ترکیب منابع آزمون طلاب سطح یک است.

وی اضافه کرد: طلاب سطح دو در پاسخ به سؤالاتی در زمینه اصول، فقه، نهج البلاغه، تاریخ، قرآن، عقاید، علوم قرآنی و حدیث، آشنایی با فلسفه، حکومت اسلامی و آیین نگارش باهم به رقابت خواهند پرداخت.

به گفته مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره)، اصول(رسائل)، فقه، تفسیر، رجال، عقائد و فلسفه منابع آزمون المپیاد مرحله سوم مدرسه ای برای طلاب سطح سه است.

وی در پایان گفت: المپیاد مرحله سوم مدرسه ای از سوی معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه برادران آذربایجان غربی برگزار شده و از نفرات برتر تجلیل می شود.

المپیاد مرحله سوم مدرسه طلاب حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه ساعت 10 صبح امروز چهارشنبه، یازدهم اسفندماه در محل شبستان مسجد جامع ارومیه برگزار می شود./936/303/ب2

ارسال نظرات