۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۴۸۴۴۵۷

اعزام 210 مبلغ ماهشهری در ایام شهادت حضرت زهرا

رییس اداره تبلیغات اسلامی ماهشهر از اعزام 210 نفر از مبلغان برادر و خواهر ماهشهری به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و انجام فعالیت های تبلیغی و دینی خبر داد.
حجت الاسلام سید علی رضوی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی ماهشهر

حجت الاسلام سید علی رضوی، رییس اداره تبلیغات اسلامی ماهشهر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت صدیقه کبری(س)، ابراز داشت: بررسی سیره و زندگانی حضرت فاطمه زهرا(س) می تواند تحول فرهنگی و جنبش مذهبی در جامعه ایجاد کند تا نسل های آینده از این حضرت الگو بگیرند.

وی با بیان این که شخصیت حضرت صدیقه کبری(س) در بعدهای گوناگون الگو و نمونه‌ کامل زندگی است و هر بُعدی از زندگی ایشان، تجلی انوار جمال و جلال الهی می باشد، افزود: جلوه ای از ترویج فرهنگ فاطمه در جامعه و فرصت برای شناخت معارف اهل بی(ع) با حضور در برنامه های ایام فاطمه تجلی پیدا می کند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی ماهشهر با اشاره به فعالیت هیأت های مذهبی، تکایا و دسته جات های عزاداری به مناسبت ایام فاطمیه در این شهرستان، گفت: دسته جات بانوان با عنوان «فاطمیه، مظهر عفاف و حجاب» در این ایام حرکت های را در سطح ماهشهر و بندرامام داشته اند.

حجت الاسلام رضوی از اعزام 210 نفر از مبلغان برادر و خواهر ماهشهری به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و انجام فعالیت های تبلیغی و دینی خبرداد و بیان داشت: افزون بر فعالیت مبلغان، ائمه جماعات در مساجد و مراکز فرهنگی به برگزاری برنامه های مذهبی، اقامه نماز جماعت و گرامیداشت ایام فاطمیه می پردازند.

این مقام مسؤول ادامه داد: این مبلغان افزون بر فعالیت های تبلیغی و سخنرانی، برنامه های همچون اقامه نماز جماعت، پاسخگویی به سوالات، شبهات اعتقادی و مذهبی، برگزاری گفتمان های دینی و برنامه های آموزش قرآن و تفسیر را در دستور کار خود قرار دارند.

وی افزود: سخنرانی با محوریت ایام فاطمیه، تبیین و شرح خطبه فدکیه، موضوع های سبک زندگی فاطمی، مباحث خانواده، اقتصاد مقاومتی و آسیب شناسی فضای مجازی مورد بحث و سخنرانی قرار خواهد گرفت./303/9453/ب1

ارسال نظرات