۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۴۸۴۴۶۴
دبیر جامعه روحانیت آمل:

ترویج سیره فاطمی در جامعه ضرورت دارد

دبیر جامعه روحانیت آمل گفت: حضرت فاطمه الزهرا(س) از مقام گرانقدری برخوردار هستند که نیاز می رود روش زندگانی این بانوی بزرگوار را در جامعه ترویج دهیم.
حضرت زهرا

حجت الاسلام اسماعیل رمضانی، رییس تبلیغات اسلامی آمل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل اظهارداشت: ترویج سیره فاطمی برکات و دستاوردهای ارزشمندی دارد که ضرورت دارد می رود در این عرصه تلاش های شایسته ای صورت گیرد.

وی تصریح کرد: حضرت فاطمه الزهرا(س) از مقام گرانقدری برخوردار هستند که نیاز می رود روش زندگانی این بانوی بزرگوار را در جامعه ترویج دهیم.

دبیر جامعه روحانیت آمل ادامه داد: حضرت فاطمه الزهرا(س) جایگاه والایی دارند که تمام فضایل و خوبی ها در این وجود نورانی و ارزشمند قرار داشته است و نیاز می رود بهره گیری خوبی از این بانوی گرانقدر داشته باشیم.

حجت الاسلام رمضانی افزود: ضرورت دارد ویژه برنامه های عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) با شکوه و عظمت خاصی برگزار شده و همراه با معرفت و بصیرت افزایی باشد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل اظهارداشت: ویژه برنامه های عزاداری شهادت این بانوی بزرگوار در سطح مساجد و اماکن متبرکه مذهبی این شهرستان صورت می گیرد و دسته جات عزاداری نیز در سطح شهرستان برپا می شود.

وی از برگزاری تجمع بزرگ فاطمیون در شهرستان آمل خبرداد و بیان داشت: این تجمع در قالب سوگواره یاس نبوی همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل برگزار می شود.

دبیر جامعه روحانیت آمل ادامه داد: مراسم دسته روی عزاداران فاطمی در بعدازظهر روز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) از مسجد امام رضا(ع) به سمت امام زاده ابراهیم(ع) با محوریت هیأت رزمندگان اسلام صورت می گیرد.

حجت الاسلام رمضانی از برگزاری تجمع بزرگ عزاداری فاطمی در شهر و بخش امامزاده عبدالله(ع) آمل خبرداد و بیان داشت: این مراسم در صبح روز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و همراه با مراسم دسته روی در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) آمل برگزار می شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی آمل تصریح کرد: هیات های مذهبی شهرستان آمل نیز به مناسبت ایام فاطمیه ویژه برنامه هایی را در سوگ شهادت این بانوی گرانقدر صورت می دهند.

وی از برگزاری ویژه برنامه عزاداری شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انصاری قمی در حسینیه بیت امام جمعه آمل خبرداد و بیان داشت: برپایی ایستگاههای صلواتی، سیاه پوش کردن اماکن مذهبی و سطح شهر و دیگر برنامه ها همزمان با ایام فاطمیه در شهرستان آمل صورت گرفته است./1314/302/ب1

ارسال نظرات