۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۴۸۴۴۹۳
امام جمعه آمل:

امنیت و آرامش ایران اسلامی مرهون خون شهدا است

امام جمعه ‌آمل گفت: شهدا رفتند تا من و شما در ناز و نعمت الهی بر سر سفره امنیت و آرامش بنشینیم که ضرورت دارد قدرشناسی شایسته ای نسبت به مقام والای این عزیزان داشته باشیم.
آمل آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، به همت پایگاه مقاومت بسیج علامه میرحیدر آملی شهرداری، شورای اسلامی شهر، شهرداری و سازمان های وابسته و حوزه اداری و کارگری سپاه ناحیه آمل، امروز یادواره شهدای شهرداری آمل و مدافعان حرم با حضور امام جمعه، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، معاونان شهردار، مدیران عامل سازمان های وابسته، رؤسای ادارات و نهادها و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در حسینیه لاله های زهرایی در جوار پنج شهید گمنام برگزار شد.

حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی، امام جمعه آمل در این مراسم با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار داشت: شهید صحبتش، نگاهش و رفتنش خیر و برکت و مایه عزت و آرامش عالم بشریت است.

وی افزود: شهدا رفتند تا من و شما در ناز و نعمت الهی بر سر سفره  امنیت و آرامش بنشینیم که ضرورت دارد قدرشناسی شایسته ای نسبت به مقام والای این عزیزان داشته باشیم.

امام جمعه آمل با بیان اینکه امروز همه ما بر سر سفره شهدا حضور داریم، ادامه داد: امروز نیروهای نظامی اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در آمادگی کامل به سر می برند و امنیت و آرامش را فراهم کردند و ما نیز باید قدردان این زحمتکشان و شهدای گرانقدر باشیم.

حجت الاسلام مرتضوی با بیان اینکه اگر قدر شهدا را ندانیم زمین گیر و بلاگیر می شویم، بیان داشت: شهدا رفتند تا ما سربلند بمانیم و اسلام، قرآن و حقیقت دین باقی بماند.

وی افزود: شهرداری امروز به عنوان یک نهاد خدمتگزار در خدمت مردم است اما باید با تأسی از شهدا، شهرداری زیبایی این شهیدان را ببینید و نصب العین قرار دهید.

امام جمعه آمل ادامه داد: نیاز است برای خدمت به مردم وقت بگذارید که شهدا بزرگترین سرمایه خود را برای نظام هدیه کردند و این مسؤولیت شما را سنگین تر می کند.

امام جمعه آمل با بیان اینکه خانواده های شهدا نور چشم و ولی نعمت ما هستند، تصریح کرد: اگر مسؤولی برای رفع مشکلات مردم قدم بردارد و حتی آبرو و عزتش را بگذارد باز هم کم است چرا که همین مردم هستند که نظام و انقلاب را حفظ کردند و دشمنان را کیلومترها دور از ایران زمین گیر کردند و اینها کسانی هستند که از شهدا و حضرت فاطمه زهرا(س) درس گرفتند.

وی ادامه داد: تکریم از مقام والای شهدا امری ارزشمند و گرانقدر است که ضرورت دارد به بهترین نحو ممکن مورد توجه قرار گیرد و شهدا رفتند و وظیفه داریم راه این عزیزان را به نحوی شایسته ادامه دهیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم به خانواده های شهدای شهرداری آمل و مدافعان حرم هدایایی برسم یادبود اهدا شد./1314/202/ب2

ارسال نظرات