۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۴۸۴۵۲۲
مدیرمؤسسه مهر نصیر خبرداد؛

برگزاری دوره زبان های خارجی برای طلاب با تخفیف ویژه

مدیر مؤسسه مهر نصیر از برگزاری دوره زبان های عربی، چینی، انگلیسی و پرتغالی از سوی این مؤسسه آموزشی برای طلاب با تخفیف ویژه خبر داد.
مهرنصیر

حجت الاسلام حسین پاک نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به برگزاری دوره های زبان آموزی ویژه طلاب در مؤسسه مهر نصیر عنوان کرد: با توجه به آخرین فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر توجه به زبان های خارجی به غیر از انگلیسی، ما برنامه ریزی کرده ایم تا افزون بر زبان انگلیسی، زبان های خارجی دیگری را نیز به طلاب آموزش دهیم.

وی افزود: به همین منظور آموزش زبان های عربی، چینی، انگلیسی و پرتغالی در این مؤسسه انجام می شود که قبلاً آموزش زبان ژاپنی نیز در برنامه های ما بوده است که در حال برنامه ریزی هستیم تا زبان فرانسه را نیز راه اندازی کنیم.

مدیر مؤسسه مهر نصیر تصریح کرد: کادر اجرایی و همچنین اساتید این دوره ها که با همکاری مرکز خدمات حوزه علمیه برگزار می شود، از طلاب خواهر و برادر هستند که در دو شعبه پردیسان و شهرک مهدیه، این دوره ها برگزار می شود.

وی با اشاره به تعدا شرکت کنندگان در دوره های زبان خارجه این مؤسسه خاطرنشان کرد: بیش از 300 طلبه در این مؤسسه درحال آموختن زبان های خارجی هستند که تخفیف ویژه ای برای آنها درنظر گرفته شده و با پرداخت ماهانه 30 هزار تومان طلاب می توانند در زبان دلخواه خود ثبت نام کنند و در پایان دوره نیز مدرک معتبر و رسمی دریافت کنند.

حجت الاسلام پاک نژاد افزود: کادر متخصص، اساتید مرتبط با رشته ها، فضای طلبگی و تفکیک جنسیتی در کلاس ها از جمله ویژگی های این دوره ها است.

مدیر مؤسسه مهر نصیر تأکید کرد: زبان چینی به عنوان یکی از زبان های سخت که در آموزشگاه های محدودی ارائه می شود نیز در مؤسسه ما برگزار می شود که طلاب با هزینه ماهانه 70 هزار تومان می توانند در 12 جلسه ماهانه شرکت کنند و پس از پایان 8ترم نظام آموزشی که 2سال به طول می انجامد به توان خواندن، نوشتن، ترجمه و مکالمه زبان چینی دست پیدا کنند.

وی نظام آموزشی این دوره را مطابق با دانشگاه های معتبر دانست و ابراز کرد: در این مؤسسه همان متد آموزشی که در دانشگاه هایی مانند شهید بهشتی تدریس می شود، استفاده می شود و در واقع ما همان کتاب هایی که دانشجویان خارجی در چین برای آموزش زبان چینی استفاده می کنند را آموزش می دهیم.

حجت الاسلام پاک نژاد اضافه کرد: کلاس های دوره زبان چینی بعد از نماز مغرب و عشا، روزهای زوج برای برادران و روزهای فرد برای خواهران برگزار می شود که البته برای آن دسته از افرادی که توان حضور در کلاس های حضوری را ندارند، کلاس های مجازی برگزاری می شود که در پایان هر ماه آزمون کتبی از شرکت کنندگان به عمل می آید و در نهایت نیز آزمون گرفته شده و مدرک معتبر بین المللی به افرادی که در این آزمون نهایی قبول شوند، داده خواهد شد./872/ت302/ی

ارسال نظرات