۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۴۸۴۵۳۸

حضور بذرپاش در منزل شهید مدافع حرم در قم

بذرپاش عصر امروز با حضور در منزل شهید مدافع حرم مهدی صابری، با خانواده این شهید دیدار و گفت و گو کرد.
بذرپاش در بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهرداد بذرپاش عصر امروز با حضور در منزل شهید مدافع حرم مهدی صابری، با خانواده این شهید دیدار و گفت و گو کرد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا است، گفت: شهدای مدافع حرم شهدای مظلومی هستند که در غربت شهید می شوند.

وی اظهار داشت: در ابتدا سیاست کشور این بود که اخبار شهدای مدافع حرم انعکاس زیادی پیدا نکند و در این اواخر مقداری علنی شده است.

مدیر مسؤول روزنامه وطن امروز تصریح کرد: شهدای تیپ فاطمیون در میان شهدای مدافع حرم، مظلومیت ویژه ای دارند.

بذرپاش تصریح کرد: خدمتی که تیپ فاطمیون برای امنیت ایران کرده است، از خودمان بیشتر است؛ برخی از خود ما ایرانی ها این خدمت را به ایران نکرده اند و فقط ادعای وطن دوستی می کنند.

حجت الاسلام محمد صابری پدر شهید مهدی صابری با بیان این که ما فکر می کردیم که کار بزرگی برای حضرت زینب(س) انجام داده ایم، گفت: پس از مدتی متوجه شدم که این حضرت زینب(س) بوده که لطف خود را شامل حال مردم افغانستان کرده تا ایثار و فداکاری آن ها را به جهانیان بشناساند.

وی تأکید کرد: اگر افغانستان می خواست با کار فرهنگی خود را به جهانیان بشناساند، شاید بیش از 100 سال طول می کشید ولی لطف حضرت زینب(س) این اتفاق در این ایام کوتاه رخ داد.

حجت الاسلام صابری خاطرنشان کرد: افغانی ها در دفاع مقدس حدود 3000 شهید افغانی به ایران تقدیم کرده و در این دوره هم حدود 1500 شهید افغانی مدافع حرم تقدیم اسلام کرده است.

گفتنی است که شهید مدافع حرم مهدی صابری دانشجوی ترم آخر زمین شناسی کاربردی بود که در منطقه درعای سوریه، در حوالی شهر دمشق شهید شد./840/ 202/ص

ارسال نظرات