۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۴۸۴۶۵۳
نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی:

مسلمانان باید از ولایت فقیه پشتیبانی کنند

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسلمانان و مؤمنان باید از ولایت فقیه پشتیبانی کنند، گفت: سخن گفتن وگام برداشتن و نگاه کردن حضرت زهرا(س) تنها برای خدا بود.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام سيد محمدباقر عبادی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در يادواره شهدای روستای کوشکک شهرستان درميان اظهار داشت: یاد و خاطره شهدا باید همیشه گرامی داشته شود و تلاش کنیم رهرو راه شهیدان باشیم.

وی با اشاره به سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، گفت: قدردان محافل و مراسماتی که برای حضرت زهرا(س) برپا می شود باشیم و زنان و دختران الگوی خود را حضرت زهرا(س) قرار دهند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید دختران و زنان را به شیوه زندگی این بانوی دو عالم آشنا کنیم، افزود: برای برداشتن گام مؤثر در مسیر حق باید رهرو علی زمان خود باشیم.

حجت الاسلام عبادی مسلمانان و مؤمنان باید از ولایت فقیه خود پشتیبانی کنند، ادامه داد: سخن گفتن وگام برداشتن و نگاه کردن حضرت زهرا(س) تنها برای خدا بود.

وی ادامه داد: برای مشکلات مردم در استان پیگیری های متعددی انجام شده است و اخیرا لایحه ای که دولت درباره راه آهن برای مجلس فرستاده تنها 5 میلیارد تومان است که این رقم بسیار پایین می باشد و اگر بخواهیم این بودجه درنظر گرفته شود باید صدها سال دیگر شاهد بهره برداری راه آهن باشیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهدا به مقام عالی و بالایی دست یافته اند، آن ها به دلیل دزدی و یا اختلاس و فحشا به مقام و عزت نرسیدند./203/880/ب1

ارسال نظرات