۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۴۸۴۶۷۷
امام جمعه قلعه گنج:

فاطمیه سند مظلومیت شیعه است

حجت الاسلام نجنو با بیان اینکه فاطمیه سند مظلومیت شیعه است، گفت: مبلغان باید در باشکوه برگزار کردن ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) نقش تاثیرگذاری در تبیین ویژگی های آن حضرت ایفا کنند.
امام جمعه قلعه کنج

حجت الاسلام احمد نجنو امام جمعه قلعه گنج، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با تسلیت سالروز شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا(س)، به شخصیت بی نظیر آن حضرت اشاره و اظهار کرد: ایام فاطمیه بهترین فرصت برای عهد و پیمان با بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا(س) است که برای دفاع از اسلام و ولایت جان خود را تقدیم کرد.

وی بیان کرد: حضرت زهرا(س) خود را فدایی راه ولایت کرد تا اسلام واقعی تحقق پیدا کند و از گمراهی بیرون آید و این امر نشانه ای است که برای حفظ  دین، اسلام و ولایت باید زهرا وار در صحنه حضور داشته باشیم.

امام جمعه قلعه گنج تصریح کرد: برای حفظ نظام  و ولایت همه مردان و زنان باید در اجتماع حضور پیدا کنند و حضرت زهرا(س) با حفظ شئونات اسلامی و برای دفاع از ولایت در اجتماع حضور یافت و نشان داد برای احقاق حق نباید سکوت کرد.

حجت الاسلام نجنو با اشاره به اینکه باید سیره و منش بانوی بزرگوار اسلام حضرت فاطمه(س) در جامعه امروزی ما نهادینه شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمنان سعی دارند فرهنگ فاطمی را در این ایام خدشه دار و کم رنگ کنند؛ این امر می طلبد تا در نهادینه کردن این فرهنگ تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی ادامه داد: فاطمیه سند مظلومیت شیعه است، از این رو مبلغان باید در باشکوه برگزار کردن ایام فاطمیه و سالروز شهادت آن حضرت نقش تاثیرگذاری در تبیین ویژگی های آن حضرت ایفا کنند.

امام جمعه قلعه گنج عنوان کرد: فاطمیه به ما درس پشتیبانی از ولایت می دهد و اینکه باید در برابر انحرافات و فتنه ها ایستاد و حامی رهبر معظم انقلاب باشیم.

حجت الاسلام نجنو با بیان اینکه شناخت حضرت زهرا (س) برای ما مقدور نیست، ابراز کرد: تنها گوشه‌هایی از عظمت این بانوی بزرگوار برای ما قابل درک و فهم است، که با توجه به آن می‌توانیم تا حدی درک کنیم؛ چرا ایشان سرور زنان عالم نامیده شده‌اند.

وی عنوان کرد: تمام زنان و مردان باید از زندگی سیاسی و اجتماعی و شخصیت والای حضرت زهرا(س) درس بگیرند و در دفاع از ولایت استوارتر باشند و دوری از تجملات و ساده زیستی نیز در زندگی آن حضرت به خوبی نمایان بود، بنابراین می طلبد در زندگی خود راه و سیره آن حضرت را انتخاب کنیم./302/9709/ب1

ارسال نظرات