۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۴۸۴۶۷۹
همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا؛

پیکر مطهر 4 شهید گمنام در بیرجند تشییع شد

مراسم تشییع چهار شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) با حضور با شکوه مردم، مسؤولان، خانواده های شهدا و جانبازان از میدان شهدا به سمت میدان ابوذر بیرجند برگزار شد.
شهدای گمنام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، مراسم تشییع چهار شهید گمنام صبح امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) با حضور با شکوه مردم، مسؤولان، خانواده های شهدا و جانبازان از میدان شهدا به سمت میدان ابوذر بیرجند برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان، امام جمعه بیرجند، معاون فرهنگی مجمع تقریب مذاهب و فرمانده ارشد آجا در استان در این مراسم حضور داشتند.

چهار شهید گمنام 17 تا 19 ساله که روز دوشنبه هفته جاری وارد خراسان جنوبی شده بودند امروز بعد از تشییع بر دستان مردم شهید پرور بیرجند و بعد از اقامه نماز از سوی نماینده ولی فقیه در استان به دانشکده صنعتی و دانشکده کشاورزی بیرجند منتقل شدند و در این دو مرکز آموزش عالی خاکسپاری شدند.

همچنین مراسم تشییع دو شهید گمنام دیگر نیز امروز از معراج شهدای فردوس تشییع و در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان به خاک سپرده شدند.

این شهدای گمنام در مناطق شرق دجله، شلمچه و جزیره مجنون در عملیات های خیبر، والفجر 4، کربلای 5 و بدر به درجه رفیع شهادت رسیده بودند.

گفتنی است بیش از این 114 شهید گمنام در 42 نقطه استان خاکسپاری شده بودند که با احتساب این 6 شهید، آمار به 120 شهید گمنام در 45 نقطه استان رسید./203/880/ب1

ارسال نظرات