۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۴۸۴۷۱۶
با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری؛

تجمع بانوان فاطمی در زاهدان برگزار شد

همزمان با سالروز شهادت یگانه دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) تجمع بانوان فاطمی به همت هیأت رزمندگان اسلام در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان زاهدان برگزار شد.
اجتماع عظیم عزاداران فاطمی در مشهد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری در تجمع بانوان فاطمی که ظهر امروز در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد گفت: بانوان اسلام دوست دارند رهرو بانوی فاطمه زهرا (س) باشند که می‌توان گفت عنوان فاطمی عنوان بزرگ برای بانوان خواهد بود.

وی ادامه داد: بانوان فاطمی می‌خواهند راه بانوی دو عالم را ادامه دهند، از این رو باید فروع فاطمی شدن و فاطمی ماندن را بیاموزند.

حجت الاسلام ماندگاری با اشاره به اینکه حضرت زهرا (س) یک بانوی قرآنی است افزود: بانوان فاطمی سه ویژگی مهم صالحات، حافظات و تربیت فرزندان را دارند.

وی تصریح کرد: اگر قرار است مرد ولی خانه باشد باید سه ویژگی قدرت ومحبت، حکومت را به همراه  عدالت، آگاهی و سخاوت داشته باشد. 

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: اگر زنها خودشان حریم و حرمت خودشان را حفط کنند مردها به خود اجازه سوء استفاده از زنان را نخواهند داد.

حجت الاسلام ماندگاری اظهار داشت: بانوان فاطمی می توانند کارهای خارج از منزل را با بهره مندی از بانوان انجام دهند.

وی اظهار داشت: بانوان برای اینکه در راه حضرت فاطمه باشند می توانند با الگو پذیری از سیره و روش حضرت زهرا و سبک زندگی اسلامی را به دور از تجملات برای خود انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: بهشت زیر پای مادران است و تلاش مادران در راستای مجاهدت فی سبیل الله است و نقش شهید فی سبیل الله را دارند./203/831/ب1

ارسال نظرات