۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۴۸۴۸۷۱
امام جمعه موقت کرمان:

رزمایش ولایت 95 نشان از اقتدار نیروی دریایی ارتش دارد

امام جمعه موقت کرمان گفت: رزمایش ولایت 95 کار عظیمی که 2 میلیون وسعت عملیاتی دارد اقتدار نیروی دریایی ارتش و خط و نشانی برای دشمنان است.
حجت الاسلام محمد قاسمی زاده امام جمعه موقت کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام محمد قاسمی زاده، امام جمعه موقت کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر در مصلای امام علی(ع)، گفت: زندگی دارای دو بُعد فردی و خانوادگی است؛ که زندگی و زندگانی در خانواده بر سه نوع است چنانکه برخی دارای زندگی بدون برنامه و هدف گذاری هستند و هیچ برنامه و هدف مشخصی برای آینده خود ندارند.

وی در ادامه بیان کرد: اینگونه از زندگی ها، با بی تدبیری خانواده ها و عمل نکردن به تعهدها در قبال نظام خانواده، عنصرهای مهم و اساسی برای نابودی  هستند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمان تصریح کرد: زندگی هایی که دارای برنامه و هدف مشخص هستند گاهی  در قالب رسیدن به دنیا و مافیای دنیا هستند که اینگونه زندگی ها هم امید به آخرت خود ندارند و هم دیدگاه مادی گرایانه بر کانون گرم خانواده دارند.

وی مطرح کرد: متأسفانه این افراد اعتقاد به آخرت خود ندارند و به همین زندگی و روال عادی خود بسنده کرده و عادت می کنند.

امام جمعه موقت کرمان ابراز داشت: نوع دیگر زندگی، زندگی مؤمنانه و مسؤولانه و عاشقانه است که الگوی اصلی  این نوع زندگی، حضرت فاطمه مرضیه(س) هستند.

وی بیان کرد: نشانه های این زندگی ایمان به خدا و تعالیم دینی، ایمان به نظام خانواده و اینکه انسان بداند در این زندگی باید مشارکت داشته باشد، است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در رابطه با حضرت زهرا(س)، عنوان کرد: موضع گیری حضرت فاطمه(س) در دفاع از حق و ولایت بسیار مهم است چرا که ایشان هرگز از موضع خود کوتاه نیامدند.

امام جمعه موقت کرمان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در شروع سال 95، تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب با سخنان سنجیده و اثر گذارشان نکات قابل توجهی را بیان می کنند و به گونه ای ارشاد می دهند از این رو لازم است همه مردم عزیرمان بدانند چه توطئه هایی وجود دارد و دشمنان برای از پای در آوردن نظام و مردم چه می کنند؟

وی افزود: بعد از عهدشکنی در برجام، اخیرا یکی افسران آمریکایی که در حوزه ایران تجزیه و تحلیل می کند با طرح 7 ماده ای خود برای مهار کردن و یا از بین بردن نظام جمهوری اسلامی با اخبارهای کذب و شایعات خود دست به کار شده اند.

امام جمعه موقت کرمان اضافه کرد: دشمن می خواهد نهادهای مهم و ریشه ای نظام همچون سپاه را زیر سؤال ببرد.

وی عنوان کرد: دشمن سعی دارد با بیان مشکلات،  نقاط ضعف و همچنین سیاه نمایی، دل مردم را به سوی نارضایتی و اعتراض بکشانند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کرمان گفت: دامن زدن به مسائل مذهبی و تشدید ایران هراسی علیه کشورمان در منطقه، گوشه دیگری از نقشه شوم دشمنان است.

وی افزود: حضور شهدا در سراسر ایران اسلامی مصادف با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) سبب ایجاد فضای معنوی در کشور شده است.

حجت الاسلام قاسمی زاده در پایان خاطرنشان کرد: رزمایش ولایت 95، کار عظیمی که  دو میلیون وسعت عملیاتی دارد اقتدار نیروی دریایی ارتش و خط و نشانی برای دشمنان است تا دشمنان بدانند هیچ نقشه ای برای ضربه زدن به ما نمی توانند در سر بپرورانند./972/202/ب2

ارسال نظرات