۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱
کد خبر: ۴۸۴۸۸۴
آیت الله علم الهدی در واکنش به سخنان اخیر رییس جمهور:

عظمتی که مسؤولان نزد مردم دارند، به خاطر رهبری انقلاب است

آیت الله علم الهدی با بیان این که عظمتی که مسؤولان نزد مردم دارند، به خاطر رهبری انقلاب است، گفت: التزام به ولایت فقیه، جزو قانون اساسی کشور است.
آیت الله علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های سیاسی عبادی نماز جمعه مشهد مقدس که در جوار بارگاه منور رضوی برگزار شد، «ولایت» را ستون خیمه نظام جمهوری اسلامی دانست و با تأکید بر لزوم الگوگیری از حضرت زهرا(س) در دفاع از ولایت، به تلاش دشمنان برای ایجاد دو قطبی میان جریان ولایت مدار کشور و اقلیت ضد ولایت اشاره کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با ابراز انتقاد از مسؤولانی که با اظهاراتشان به تحقق دو قطبی مدنظر دشمن کمک می کنند، تصریح کرد: یکی از عزیزان مسؤول ما در روز شنبه گذشته در سخنرانی ‌اش می ‌گوید «برخی فکر کرده ‌اند یک منقل آتش درست ‌شده که برجام و تعهدات را بیندازند داخلش و آتش بزنند»، این حرف از یک مسؤول ظام در مقابل اظهارات رهبر معظم انقلاب که ستون خیمه این نظام است چه معنا دارد؟

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در برابر تهدیدهای رییس جمهور آمریکا در زمان تبلیغات انتخاباتی این کشور که فرمودند «اگر آن ها برجام را پاره کنند، ما آن را آتش خواهیم زد»، اظهار کرد: مسأله التزام به ولایت ‌فقیه در قانون اساسی ما جزو شرایط مسؤولان ممتاز درجه‌ یک کشور است، آن ‌وقت شخصی درباره نظر ولی فقیه این حرف را بزند؟

آیت الله علم الهدی با ابراز گلایه شدید از این مقام مسؤول، به سخنرانی دیگری از وی اشاره و تصریح کرد: با وجود این که رهبر انقلاب در درس خارج فقه شان، نسبت به حل مشکلات خوزستان، فرمودند «درست نیست که مشکلات را به گردن گذشتگان بیندازید و بگویید آن ها کوتاهی کرده ‌اند»، همین مسؤول در مجمع سلامت که در تالار رازی برگزار شد، گفت «الآن که آن دولت رفته، باز نمی‌گذارند ما انتقاد کنیم و می‌گویند دولت قبل را رها کنید و خودتان کار کنید».

امام جمعه مشهد مقدس به این مسؤولان هشدار داد: همه عظمتی که مردم برای نظام و مسؤولان آن قائل هستند به خاطر گل روی رهبری است، مگر رهبری گفته اند دولت قبل را رها کنید؟ اگر رها شده بود که معاون اول آن دولت امروز در زندان نبود، رهبر انقلاب گفتند شما بیایید مشکل را حل کنید، اگر می‌گویید آنان خراب کرده‌اند، به ‌صرف گفتن این موضوع تمام نمی ‌شود؛ شما بیایید مشکل را حل کنید.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این عزیزان ما در حرف ‌هایی که می ‌زنند متوجه لوازم آن نبوده باشند و از روی بی ‌توجهی این گونه گفته باشند، اما اگر خدای ناکرده این حرف ‌ها را با هدف جمع کردن قشر لائیک پشت سر خودشان می گویند که اردوکشی انتخاباتی راه بیندازند، این خیانت به خون شهدا و خیانت به صدیقه اطهر(س) است./820/201/ب2

ارسال نظرات