۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۴۸۴۹۵۹
امام جمعه سوسنگرد:

تصویب قانون حقوق های نجومی برخلاف آرمان های انقلاب اسلامی است

امام جمعه سوسنگرد گفت: نهضت امام علیه اشرافی گری و در جهت محرومیت زدایی و رسیدگی به مستضعفان و محرومان است و مجلس باید از تصویب مصوبه های همچون سقف حقوق 24 میلیونی مدیران دولتی خودداری کند.
حقوق نجومی

حجت الاسلام علی شمیل پور، امام جمعه سوسنگرد، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به تصویب سقف حقوق 24 میلیونی مدیران دولتی و مخالفت برخی با این مصوبه، ابراز داشت: این طرح به ضرر حکومت اسلامی است.

وی با اشاره به این که تصویب این حقوق زمینه اختلاس و دزدی را تسهیل می بخشد و سبب کم رنگ شدن عدالت اجتماعی و سیاسی خواهد شد، گفت: با اجرای مصوبه حقوق 24 میلیونی مدیران دولتی دیگر دغدغه برای پرداختن به مشکلات مردم و توجه به نیازهای جامعه در بین آنها وجود نخواهد داست.

رییس شورای فرهنگ عمومی سوسنگرد با اشاره به این که تصویب سقف حقوق 24 میلیونی مدیران دولتی به دور از اسلام و مذهب تشیع و آرمان های انقلاب اسلامی است، بیان داشت: این مصوبه در حقیقت حقوق های نجومی در قالب دیگری هستند که رهبرمعظم انقلاب به شدت مخالف بودند.

امام جمعه سوسنگرد با اشاره به سخنی از امام خمینی(ره) مبنی براین که «شما نوکر مردم هستید، دولت خدمتگزار مردم هستند»، اظهار داشت: تصویب سقف حقوق 24 میلیونی مدیران دولتی مخالف با دیدگاه های بنیانگزار انقلاب اسلامی است؛ نهضت امام علیه اشرافی گری و در جهت محرومیت زدایی و رسیدگی به مستضعفان و محرومان است.

حجت الاسلام شمیل پور با اشاره به این که تبعیض طبقاتی مدیران دولتی و کارگران سبب تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران و چهره حقیقی انقلاب خواهد شد، بیان داشت: مجلس باید از تصویب مصوبه های همچون سقف حقوق 24 میلیونی مدیران دولتی خودداری کند چراکه رسالت اصلی آن پرداختن به محروم است؛ مجلسی ها، نمایندگان ملت و نه جاه طلبان و اشرافی گران هستند./9453/303/ب1

ارسال نظرات