۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۴۸۴۹۷۳
مدیر مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد:

تربیت نیروی انقلابی، هدف اصلی حوزه است

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد با اشاره به اینکه تربیت نیروی انقلابی از اهداف اصلی حوزه است، گفت: پذیرش نظام مند طلاب امری مهم در این زمینه است.
طلبه انقلابی

سیده حکیمه صدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به مهلت نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه های علمیه در سراسر کشور، بیان داشت: جذب طلاب در حوزه به ویژه حوزه خواهران نظام مند است.

وی با اشاره به اهمیت تربیت و تحصیل طلاب برای نقش آفرینی در جامعه و انجام رسالت خطیر طلبگی، افزود: توجه به امر پذیرش از اهمیت بالایی برخوردار است.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد با تأکید بر ضرورت توجه بیشتر در زمینه پذیرش نظام مند داوطلبان ورود به حوزه، خاطرنشان کرد: در این راستا باید مردم شناخت بیشتری از جایگاه حوزه و فعالیت طلاب داشته باشند.

وی در ادامه تصریح کرد: بصیرت افزایی و بصیرت بخشی بین مردم به ویژه نسل جوان راهی مناسب در جهت جذب افراد مستعد و علاقه مند در حوزه است.

صدری اظهار داشت: در جهت افزایش شناخت بیشتر مردم نسبت به حوزه مسؤولان مرکز مدیریت باید با رسانه ها و صدا و سیما همکاری بیشتری داشته باشند، اهمیت و جایگاه این مرکز دینی، علمی و فرهنگی را برای مردم تبیین کنند.

وی با اشاره به فعالیت مدارس علمیه در راستای تعلیم و تربیت نیروهای انقلابی، انتقال معارف و علوم دینی و قرآنی بیان کرد: تربیت نیروی انقلابی زیربنای حکومت مهدوی است.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد اظهار داشت: برای موفقیت در امر تعلیم و تربیت باید افرادی را جذب کرد که استعداد طلبگی را داشته باشند.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به ویژگی های اخلاقی و اعتقادی داوطلبان افزون بر سطح علمی آنان، گفت: ویژگی های اخلاقی و استعدادهای علمی طلاب در مدارس علمیه تقویت و شکوفا می شود./9459/303/ب2

ارسال نظرات