۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱
کد خبر: ۴۸۵۱۰۲
در مشهد:

همایش مرجعیت علمی و فصل تحول علوم انسانی برگزار می شود

مدیر فرهنگی دانشگاه امام رضا(ع) از برگزاری همایش مرجعیت علمی و فصل تحول علوم انسانی با حضور استادان صاحب نظر در این دانشگاه خبر داد.
حجت الاسلام کفشدار طوسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام احسان کفشدار طوسی، مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی دانشگاه امام رضا(ع) امروز در نشست خبری از برگزاری همایش مرجعیت علمی و فصل تحول علوم انسانی در سالن همایش های دانشگاه امام رضا(ع) از ساعت 8 صبح یکشنبه 15 اسفند خبر داد.

وی افزود: در این همایش آیات حائری شیرازی و علم الهدی و حجت الاسلام والمسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی سخنرانی خواهند کرد در بخشی دیگر حجت الاسلام والمسلمین مسعود صدوق، دکتر رحیم پور ازغدی و ابراهیم فیاض نیز مباحث خود را ارائه خواهند داد.

حجت الاسلام کفشدار طوسی از تشکیل دبیرخانه مرجعیت علمی و تحول علوم انسانی در دانشگاه امام رضا(ع) خبر داد که کارهای عملیاتی و ستادی را به عهده خواهد داشت.

وی افزود: پیش از این چندبار در جاهای مختلف این طرح برگزار شده که ما با بررسی آنها و آسیب شناسی قصد تکمیل و به نتیجه رساندن آن را داریم و در این طرح مباحث موافق و مخالف طرح می شود و کرسی های نظریه پردازی و مناظره تشکیل می شود.

مدیر فرهنگی دانشگاه امام رضا(ع) گفت: با ورود به این مباحث و نتیجه دادن آنها و جمع آوری دست آوردهای اسلامی سازی علوم، زمینه ایجاد رشته های نوین در دانشگاه رضوی و امام رضا(ع) مهیا می شود.

وی ادامه داد: فردا چند کلیپ در راستای مباحث همایش آماده پخش داریم و نیز کتابی که در همین رابطه تهیه شده ارائه خواهد شد.

گفتنی است دانشگاه امام رضا(ع) در خیابان دانشگاه شماره 21 قرار دارد./933/203/ب1

ارسال نظرات