۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۰
کد خبر: ۴۸۵۱۸۸
بر اساس دیدگاه آیت الله العظمی خامنه ای؛

نقش انقلاب اسلامی در ارتقاء عدالت ارائه و بررسی می شود

گروه سیاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی کرسی علمی ترویجی نقش انقلاب اسلامی در ارتقاء عدالت بر اساس دیدگاه آیت الله العظمی خامنه ای را در قم برگزار می کند.
 نقش انقلاب اسلامی در ارتقاء عدالت

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، گروه سیاست پژوهشکده نظام های اسلامی از گروه های علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، کرسی علمی ترویجی «نقش انقلاب اسلامی در ارتقاء عدالت بر اساس دیدگاه آیت الله العظمی خامنه ای»، را صبح دوشنبه 16 اسفندماه 95 با حضور صاحبنظران این حوزه در قم برگزار می کند.
در این کرسی علمی حجت الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا، عضو هیات علمی گروه سیاست پژوهشگاه، به عنوان ارئه دهنده و حجج اسلام سید کاظم سیدباقری و قاسم ترخان به عنوان ناقد حضور خواهند داشت. دبیری علمی این نشست نیز بر عهده حجت الاسلام والمسلمین سید سجاد ایزدهی مدیر گروه سیاست پژوهشگاه است.
گفتنی است این  اجلاسیه علمی، صبح دوشنبه 16 اسفندماه 95 از ساعت 10 تا 12 با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش پژوهان در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به نشانی قم، بلوار پانزده خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار می شود./920/د102/ی

ارسال نظرات