۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
کد خبر: ۴۸۵۲۱۲
صباغیان:

موضوع پرداختی به مدیران باید شفاف شود

نماینده مردم بافق و مهریز گفت: به عنوان یک نماینده هنوز در بحث شفاف‌سازی حقوق مدیران سردرگم هستم
صباغیان بافقی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، محمدرضا صباغیان نماینده بافق و مهریز در مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشبه 15 اسفند با استناد به اصل سوم قانون اساسی در اخطاری گفت: همچنان به عنوان یک نماینده در موضوع شفاف‌سازی حقوق‌های پرداختی سردرگم هستم.

وی افزود: باید نقد مردم را بپذیریم و در موضوع پرداخت حقوق‌ها شفاف‌سازی انجام دهیم

نماینده مردم بافق و مهریز با اشاره به اقدام مجلس شورای اسلامی در مقابله با پرداخت‌های نجومی، عنوان داشت: پیش از این پرداختی‌ها تا 50 میلیون تومان بود که مجلس با ورود به این موضوع آن را تا 12 میلیون تومان تقلیل داد.

وی در پایان، گفت: وی افزود: در سال آینده حقوق کارگران تنها 10 درصد افزایش می‌یابد اما حقوق مدیران 17 برابر حقوق شده است، این در حالیست که در قانون حداکثر 7 برابر حداقل حقوق برای مدیران پیش‌بینی شده است. امروز چه پاسخی برای این موضوع برای مردم داریم؟

گفتنی است علی لاریجانی در پاسخ به اخطار صباغیان، گفت: باید متن اصلاحیه دیروز مجلس را دقیق‌تر مطالعه کنید تا ابهامات شما برطرف شود. مجلس برای مدیران سقف قرار داده است و برای مناطق محروم نیز افزایش 30 درصدی را در نظر گرفته است.

وی اضافه کرد: وقتی مشخص شد در قانون خدمات کشوری رخنه‌ای درباره پرداخت‌های فوق‌العاده مستمر در دریافتی‌های کل مدیران ایجاد شده مجلس ورود پیدا کرد و برای آن سقفی دو برابر حداکثر حقوق را گذاشت./856/پ202/ص

ارسال نظرات