۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۴۸۵۳۱۱
با حضور مسؤول دفتر قرآن و عترت حوزه های علمیه؛

گردهمایی معاونان تهذیب حوزه علمیه خوزستان برگزار می شود

معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان از برگزاری گردهمایی معاونان تهذیب مدارس استان با حضور مسؤول دفتر قرآن و عترت حوزه های علمیه کشور خبرداد و گفت: هدف از برگزاری این گردهمایی آشنایی و توجیه وظایف معاونان تهذیب این مدارس با موضوع فعالیت های قرآنی است.
معاونت تهذیب حوزه های علمیه

حجت‌الاسلام محمد بزرگیان، معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری جلسه گردهمایی معاونان تهذیب مدارس علمیه سراسر استان، ابراز داشت: هدف از برگزاری این گردهمایی آشنایی و توجیه وظایف معاونان تهذیب این مدارس با موضوع فعالیت های قرآنی است.

وی با اشاره به این که حجت الاسلام مصطفی رضوی، مسؤول دفتر قرآن و عترت حوزه های علمیه کشور مهمان ویژه گردهمایی معاونان تهذیب حوزه های علمیه استان خوزستان است، گفت: این گردهمایی ۱۶ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان با اشاره به این که پرداختن طلاب حوزه های علمیه به قرآن، تفسیر و حفظ از مطالبات رهبر معظم انقلاب است، ادامه داد: در همین راستا از مسؤول دفتر قرآن و عترت حوزه های علمیه کشور دعوت شده تا ویژه معاونان تهذیب آخرین تغییر و تحولات، وظایف و مصوبات را تبیین کند.

حجت الاسلام بزرگیان با اشاره به این که در گردهمایی هرکدام از معاونان تهذیب به تشریح فعالیت های قرآنی، تهذیبی و تربیتی حوزه علمیه خود می پردازند، گفت: همچنین در این گردهمایی مسأله دوره آشنایی طلاب با نظام تفکر دینی مورد بررسی قرار می گیرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان ادامه داد: گردهمایی معاونان تهذیب حوزه های علمیه استان خوزستان در سالن جلسات برگزار خواهد شد و همه معاونان نیز حضور خواهند داشت تا بتوان چشم اندازی جامع برای پیشرفت و تعالی طلاب ترسیم کرد.

وی با بیان این که دوره آشنایی با نظام تفکر دینی بنا است که در تابستان سال 96 در قالب 40 روزه ویژه طلاب ممتاز پایه سه به بالا برگزار شود، ادامه داد: این دوره سال گذشته نیز با حضور 190 طلبه در مشهد مقدس برگزار شد./303/9453/ب1

ارسال نظرات