۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۴۸۵۴۱۰
دادستان قم مطرح کرد؛

تأمین امنیت اقتصادی توسعه یافتگی را تضمین می کند

دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: تامین امنیت اقتصادی می تواند حرکت کشور به سوی توسعه و یا توسعه یافتگی آن را تضمین و تامین کند.
جلسسه دادستان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قم، مهدی کاهه در نشست صمیمی با سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و فعالان بخش صنعت قم اظهار داشت: امنیت اقتصادی وابسته به یک اقتصاد سالم و پویاست.
وی با اشاره به امنیت اقتصادی به عنوان مولفه ای مهم در ایجاد امنیت پایدار در جامعه خاطرنشان کرد: نمی توانیم در جامعه بدنبال ایجاد و تثبیت امنیت اجتماعی و اخلاقی باشیم ولی به امنیت اقتصادی سالم و اثر گذار بی تفاوت باشیم.
وی به نقش کارآفرینی و ایجاد اشتغال سالم در سایه فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری اشاره کرد و افزود: همه ما بدنبال فعایت های سالم اقتصادی و تولیدی با هدف اشتغالزایی و تولید کارآفرینی هستیم و اگر فعالیت های اقتصادی سبب کارآفرینی و تولید کار نشود اثر لازم را نخواهد داشت.
کاهه با بیان این که ایجاد اشتغال و کارآفرینی نیز صرفا با هزینه کردن و سرمایه گذاری بوجود نخواهد آمد یادآور شد: مهمتر از سرمایه های مالی داشتن فکر، تدبیر اقتصادی و تفکر اقتصاد اسلامی است و اگر اینها در کنار سرمایه های مالی قرار گیرد آنگاه شاهد توسعه اقتصاد سالم و بدنبال آن ایجاد و تثبیت امنیت اقتصادی و امنیت جامع خواهیم بود.
وی تشکیل کارگروه های مختلف برای رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی و سرمایه گذاران را خواستار شد و برحمایت قانونی و همه جانبه دادستانی از سرمایه گذاران و فعالان بخش صنعت و تولید استان تاکید کرد.
مدیرکل بازرسی استان قم نیز در این نشست با اشاره به راهبرد و سیاست های این اداره کل در حمایت از فضای سرمایه گذاری و ایجاد امنیت اقتصادی تاکید کرد و اظهار داشت: اداره کل بازرسی قم با تمام توان و ظرفیت خود در اختیار مراجعه کنندگان و به خصوص سرمایه گذاران و فعالان بخش اقتصادی استان است.
محمود صلبی از برگزاری جلسات منظم با رییس دادگستری استان و دادستان قم برای حمایت و توسعه سرمایه گذاری در استان قم خبر داد و گفت: همه ما به همکاری سایر دستگاههای مسئول در استان بدنبال ایجاد فضایی مناسب برای تولید، کار و اشتغال در استان هستیم./872/د102/ی

ارسال نظرات