۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۴۸۵۴۵۳
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

انقلابی گری دوای درد ما است

سنایی راد با بیان این که برخی انقلابی بودند ولی انقلابی نماندند، گفت: دوای درد ما امروز بازگشت به انقلابی گری است.
سردار سنایی راد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، جلسه بصیرت افزایی در دانشگاه علوم اسلامی رضوی با حضور سردار رسول سنایی راد، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شب گذشته در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه که به همت کارگروه کرسی های آزاد اندیشی دانشگاه برگزار شده بود، سنایی راد با انتقاد از روحیه برخی از مسؤولان گفت: برخی انقلابی بودند ولی انقلابی نماندند، گمشده امروز ما انقلابی گری است انقلابی بودن یعنی خصلت انقلابی داشتن، یکی از این خصلت ها نظم است، دیگری ساده زیستی است، در کنار ساده زیستی، صفت دیگر مردم داری است و یکی از مهمترین صفات یک فرد انقلابی صراحت و در کنار آن سخت کوشی و روحیه جهادی داشتن است، وقتی انقلابی گری با اسلام رقم بخورد عدالت و انصاف حاصل می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حال که امروز نتیجه آن گونه که باید نشده است و عدالت به معنای کامل آن در جامعه جاری نیست به این معناست که ما دارای نقطه ضعفیم و انقلابی واقعی نبوده ایم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با گریز زدن به حوادث منطقه و نبرد سوریه گفت: اینکه ما توانستیم در عرصه منطقه ای موفق باشیم و در بحث سوریه خیلی از کشور ها و مخالفان را به میز مذاکره بکشانیم، حاصل عملکرد جهادی و انقلابی بوده است و این روحیه انقلابی را ما می بایست در اقتصاد، علم و از همه مهم تر در عرصه دیپلماتیک داشته باشیم.

دوای درد ما بازگشت به انقلابی گری است

وی در ادامه افزود: خلأ ما در کشور سید حسن نصراللهی است که بازوی رهبری را می بوسد و خود را فرمان بردار او می داند در حالی که مرد شماره یک جهان عرب است.

سنایی راد با انتقاد از نگاه برخی از مسؤولان گفت: هر گاه نگاه، نگاه ذلیل و لیبرالی بوده است یا جنگ اتفاق افتاده یا ما مورد هجمه قرار گرفته ایم نمونه انفعالی بودن و مورد هجمه واقع شدن را در دوره بنی صدر و بازرگان می شد دید، این را باید دانست که دوای درد ما امروز بازگشت به انقلابی گری است.

وی انتخابات سال آینده را عرصه امتحان دانست و گفت: نیروهای انقلاب اگر می خواهند خوب عمل کنند باید اتحاد داشته باشند، دومین مسأله رسیدن به یک نامزد واحد است که اهمیت دارد و در نهایت ارائه برنامه ای راهبردی و جذاب از جمله وظایف نیروهای انقلابی است./202/863/ب1

ارسال نظرات