۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۴۸۵۵۱۰

مسابقات قرآنی قوه قضائیه در تبریز برگزار می شود

چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضائیه و سازمان های تابعه در تبریز برگزار خواهد شد.
مسابقات قرآنی قوه قضائیه

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، حجت الاسلام حکمتعلی مظفری، رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده های شاغل در قوه قضائیه و سازمان های تابعه این دستگاه، روز چهارشنبه در تبریز برگزار می شود.

وی افزود: این دوره از مسابقات با حضور 233 نفر از 31 استان کشور طی روزهای 18 و 19 اسفند جاری در هتل کایای تبریز و در بخش های مختلف برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام مظفری ادامه داد: این دوره از مسابقات در دو رده سنی کمتر از 16 سال و بالای 16 سال و در رشته های مفاهیم و حفظ موضوعی قرآن به صورت کتبی و در بخش های قرائت، ترتیل و حفظ جزء های پنج، 10، 15 ، 20 و کل قرآن بین تمام کارکنان اعم از قضات، کارکنان قضائی و اداری، سازمان های تابعه و خانواده های آنها برگزار می شود.

وی افزود: از مجموع شرکت کنندگان در مسابقات فوق، تعداد 201 نفر نفرات عادی و 32 نفر را نفرات برتر دوره های قبلی تشکیل می دهد که از مجموع آنها تعداد 116 نفر را بانوان و 117 نفر را مردان شامل می شود.

حجت الاسلام مظفری با بیان اینکه دادگستری کل آذربایجان شرقی مقدمات لازم برای برگزاری باشکوه چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن قوه قضائیه را فراهم کرده است، گفت: بر این اساس از یک ماه قبل کمیته های فنی، پشتیبانی، تبلیغات، تشریفات، امنیت و فناوری اطلاعات شروع به کار کرده تا تمهیدات لازم برای این دوره از مسابقات ایجاد شود.

وی از حضور 17 داور بین المللی در این دوره از مسابقات خبر داد و اظهار کرد: نفرات برتر این مسابقات طی مراسم اختتامیه در 19 اسفند با سخنرانی دادستان کل کشور معرفی شده و مورد تجلیل قرار می گیرند./935/202/ب2

ارسال نظرات