۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵
کد خبر: ۴۸۵۶۸۰
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران:

آماده مقابله با هرگونه تهدید امنیتی و نظامی هستیم

فدوی با اشاره به ائتلاف گسترده‌ و بی‌سابقه‌ای استکبار جهانی علیه ایران اسلامی، از آمادگی سپاه پاسداران برای مبارزه با هرگونه تهدید امنیتی و نظامی خبر داد.
سردار فدوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار علی فدوی در مراسم یادبود 504 شهید منطقه چهارمردان که در مسجد چهارمردان قم برگزار شد، با اشاره به اینکه آرمان‌های انقلاب اسلامی کاملاً منطبق بر آموزه‌های اسلام است، گفت: این انقلاب مصداقی است برای اینکه در هر جای دنیا و داخل روندی شکل بگیرد که آن هم احیای اسلام ناب محمدی(ص) بود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اگر همه دنیا جمع شوند نخواهند توانست اجر شهید را محاسبه کنند، اظهار داشت: مراسم‌های یادبود شهدا برای این است که خودمان نیرو بگیریم و از فیوضات آنها بهره‌مند شویم.

فدوی با اشاره به اینکه در طول نزدیک به 40 سال انقلاب اسلامی دشمنان انقلاب بر دشمنی خود افزوده‌اند، عنوان کرد: ماهیت نزاع بین کشورمان با استکبارگرایان جهان از نوع درگیری حق و باطل است و این نزاع و درگیری پایان نخواهد یافت مگر اینکه جبهه باطل از رفتار صرف نظر کند.

وی ادامه داد: دلیل اینکه انقلاب اسلامی تا کنون پابرجا مانده این است که بر اساس آموزه‌های دینی خداوند متعال همیشه طرف جبهه حق بوده است؛ بنابراین چون این انقلاب متصل به قدرت نامحدود خداوند است هیچگاه شکست نخواهد خورد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ائتلاف گسترده‌ و بی‌سابقه‌ای علیه ایران از سوی استکبار جهانی شکل گرفته است، بیان داشت: رزمندگان با توکل بر خداوند با هر آنچه در اختیار داشتند به میدان نبرد علیه جبهه باطل آمدند و نتیجه را هم خداوند رقم زد چراکه بندگا مکلف به انجام تکالیف هستند و ما بقی امور را خداوند تدبیر می‌کند.

فدوی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی اذعان دارند که توانایی مقابله با ایران را ندارند، ابراز داشت: متأسفانه کسانی که در متن قدرت و امور مملکت قرار دارند از این موضوع غافل هستند و قدرت خود را کمتر از دشمنان می‌پندارند.

وی ادامه داد: وزیر دفاع آمریکا چند مدت قبل اذعان کرده بود که «ما و هم پیمانان فرا منطقه‌ای خودمان به دنبال ایجاد توانایی هستیم که در برابر ایران بازدارنده باشد».

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن اصلی انقلاب اسلامی، آمریکاست، اظهار داشت: یکی از مصادیق نفوذ این است که مجموعه‌هایی را دشمن انقلاب بپنداریم و از آمریکا غافل شویم؛ در واقع باید گفت مؤسسات ضد انقلاب هم با چند واسطه به همان آمریکا منتهی می‌شوند.

فدوی خاطرنشان کرد: به برکت هشت سال دفاع مقدس هم‌اکنون با استناد به اذعان‌های دشمنان می‌توانیم به‌صراحت بگوییم به قدرت بازدارندگی رسیده‌ایم؛ یعنی دشمن می‌داند که اگر با کشورمان وارد جنگ شود ضررهای فراوانی خواهد دید؛ بر همین اساس تاکنون این توان را در خود احساس نکرده که بخواهد به ایران حمله کند.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی به طور کامل بر اساس مبانی اصیل دین تنظیم شده است چرا که اگر غیر از این بود به‌یقین تا کنون از بین می‌رفت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: کشور مصر در حدود 20 روز از سوی کشورهای استعمارگر فتح شد و این در حالی است که بعد از شش سال هنوز نتوانسته‌اند بر سوریه غلبه کنند؛ تجاوزگران علت عدم غلبه خود را اینگونه بیان کردند که «چون ایران نخواست، نتوانستیم بر سوریه غلبه کنیم».

فدوی با استناد به آموزه‌های اصیل اسلام یکی از تکالیف مسلمانان را «افزایش استطاعت» دانست و ابراز داشت: با توجه به اینکه دشمنان ما از معنویت هیچ بویی نبرده‌اند، مسلمانان باید بر اقتدار خود هر روز بیفزاید و تجهیزات جنگی و غیره خود را به دشمن نشان دهد.

وی ادامه داد: ما باید با تمام وجود وارد صحنه شده و تمام استطاعت را به کار گیریم تا به پیروزی برسیم چراکه در جنگ احد همه افراد با استطاعت کامل وارد میدان نشدند پس لشکر اسلام شکست خورد؛ بنابراین امروزه هم اگر بنا باشد سال 95 به صحنه پیکار وارد شویم نباید با استطاعت سال 59 به میدان بیاییم، چون شکست خواهیم خورد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شیعه باید با تمام وجود از امام زمان(عج) پیروی کند و بداند که نظر ایشان بر همه دیدگاه‌ها رجحان دارد؛ همچنین در این راستا باید به رهنمود‌های امام راحل مبنی بر «وحدت کلمه» نیز توجه ویژه داشته باشد؛ بنابراین اگر این دو نقطه عطف از سوی شیعیان فراموش شود به طور قطعی ضررهای شدیدی خواهند دید.

فدوی با اشاره به تفسیر آیه 169 سوره آل عمران «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ» اظهار داشت: یک رزمنده از لحظه‌ای که به جهاد در راه خدا می‌رود، خداوند در خانه‌اش جانشین او است و آن چیزی که خانواده شهید را مورد آزار قرار می‌دهد مورد غضب خدای متعال است.

وی در پایان با اشاره به اینکه امانت داری و روزه گرفتن سبب امنیت انسان هنگام عبور از پل صراط می‌شود، گفت: انقلاب اسلامی برترین امانتی است که می‌توان از آن یاد کرد و ضرورت دارد همه مسؤولان با تمام وجود از آن دفاع کنند و اگر این مهم از سوی آنها مورد غفلت قرار گیرد به‌یقین در روز قیامت نخواهند توانست پاسخگوی خداوند متعال باشند./841/ 201/ص

ارسال نظرات