۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۴۸۵۷۴۲
امام جمعه خرم آباد:

اقتدار اسلام و انقلاب به برکت خون شهدا است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه اقتدار اسلام و انقلاب به برکت خون شهدا است، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده دسیسه های دشمنان است.
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی در دیدار خانواده‌های معظم شهدا که به ‌مناسبت پاسداشت هفته شهید در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، شهید را مهمان خدا و خدا را میزبان شهیدان عنوان کرد و گفت: مقام و منزلت شهیدان در روز قیامت به حدی بالا است که پیامبران با پای برهنه به استقبال شهدا می‌روند.

وی شهدا را ستارگان درخشان آسمان ولایت دانست و افزود: مردم به ‌واسطه‌ شهدا هدایت می‌شوند و اقتدار اسلام و انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه آیات و روایات فراوانی در زمینه‌ جهاد و شهادت وجود دارد، یادآور شد: مقابله و خنثی سازی توطئه دشمنان به برکت روحیه مقاومت و خون شهیدان انجام می‌شود.

فرهنگ ایثار و شهادت خنثی کننده هجمه های دشمن است

وی روحیه مقاومت، ایثار و شهادت را رمز موفقیت در تمام کارها عنوان کرد و اظهار داشت: حاکم بودن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عامل سعادت است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه روحیه مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت تمام معادلات دشمنان را بر هم زده است، گفت: روحیه مقاومت و شهادت، تهدیدها را تبدیل به فرصت می‌کند.

وی با تأکید بر ضرورت زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: هر ملتی که روحیه مقاومت داشته باشد، سربلند است.

امام جمعه خرم آباد به وظایف همه انسانها در برابر خون شهدا اشاره و عنوان کرد: نخستین وظیفه ما ثابت قدم بودن در راه انقلاب و مسیر دفاع از ولایت است، دومین وظیفه ما حفظ اقتدار حاصل از خون شهیدان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی مقتدرترین و امن‌ترین کشور منطقه است، خاطرنشان کرد: غرب در دنیای مادی گرفتار است و نظام ما به برکت اسلام در طهارت و پاکی به سر می‌برد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تقویت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را وظیفه دیگر ما در قبال مادران همسران و فرزندان شهدا عنوان کرد و گفت: در هفته پاسداشت شهدا باید جلوه‌های ایثار و شهادت برجسته شود.

وی با بیان اینکه بازخوانی وصیت‌ نامه شهدا به‌ عنوان منشور شهیدان و انقلاب وظیفه دیگر ما در قبال شهدا است، بیان داشت: وصیت ‌نامه شهدا به‌ عنوان دستورالعمل زندگی مردم باید عملی شود./9459/202/ب2

ارسال نظرات