۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۴۸۵۸۳۵
با سخنرانی سرلشکر صفوی؛

تجمع 10 هزار نفری جوانان انقلابی در شلمچه برگزار می شود

اجتماع ده‌هزار نفری جوانان انقلابی با سخنرانی سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در منطقه عملیاتی شلمچه برگزار می شود.
يادمان شهداي گمنام شلمچه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اجتماع ده‌هزار نفری جوانان انقلابی با سخنرانی سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در منطقه عملیاتی شلمچه برگزار می شود.

براساس این گزارش، مراسم پیاده روی در مسیر عرشیان با حضور شش‌هزار نفر از اردوهای راهیان نور سراسر کشور، سه هزار نفر از بسیج دانشجویی خوزستان و دو هزار نفر دیگر برای هفتمین سال برگزار می شود.

بنابراین گزارش، مراسم در مسیر عرشیان با شعار «جوانان انقلابی وفادار خمینی(ره)» ساعت 7:30 جمعه 20 اسفندماه سال جاری از درب اصلی دانشگاه شهید چمران اهواز آغاز می شود و برنامه اصلی پیاده رویی از 10 کیلومتری منطقه عملیاتی شلمچه شروع خواهد شد.

در ادامه گزارش، در ابتدای همایش پیاده رویی در مسیر عرشیان سرهنگ حاجتی، معاون اجرایی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان و در محل یادمان عملیاتی شلمچه نیز حاج حسین یکتا، رییس قرارگاه خاتم الاوصیاء به سخنرانی خواهند پرداخت.

همچنین، مهدی رسولی با مداحی و نوحه سرایی زینب بخش همایش پیاده رویی در مسیر عرشیان خواهد بود؛ این مراسم به همت هیأت مردمی زوار الزهرا تدوین و برنامه ریزی شده است.

گفتنی است، هدف از برگزاری همایش پیاده رویی در مسیر عرشیان علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، شبیه سازی پیاده روی اربعین و جریان سازی انقلابی و شهدایی است.

لازم به ذکر است، ساعت 15 جمعه 20 اسفندماه سال جاری نیز اجتماع 10 هزار نفری جوانان انقلابی با سخنرانی سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در منطقه عملیاتی شلمچه برگزار می شود./9453/203/ب1

ارسال نظرات