۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۴۸۵۸۸۳

مرکز آموزشی مهارت‌های کاربردی تبلیغ در ارومیه آغاز بکار کرد

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه از شروع فعالیت مرکز آموزشی مهارت‌های کاربردی تبلیغ در این مدرسه علمیه خبر داد.
حجت الاسلام ارجمندی

حجت الاسلام جواد ارجمندی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، از آغاز بکار مرکز آموزشی مهارت‌های کاربردی تبلیغ در حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه خبر داد و افزود: این مرکز آموزشی با حضور طلاب معمم و طلابی که در شرف معمم شدن هستند، فعالیت خواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه روش‌های منبر، جمع‌آوری محتوا، مداحی و روضه‌خوانی، نحوه کلاس‌داری، نحوه جذب کودکان و نوجوانان به صورت‌های تخصصی و مطالب کاربردی را از محورهای فعالیت مرکز آموزشی مهارتهای کاربردی تبلیغ اعلام کرد و گفت: هر هفته دوکلاس دوساعته برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: در تابستان سال 96 وره یک ماهه آموزش مهارتهای کاربردی تبلیغ برای طلاب معمم برگزار و برای طلاب شرکت‌کننده گواهی پایان دوره صادر خواهد شد.

حجت الاسلام ارجمندی از برگزاری نشست هم‌اندیشی راهکارهای تقویت نشاط علمی و معنوی طلاب در روز 24 اسفندماه خبر داد و گفت: به طلابی که بهترین راهکارها را در این زمینه ارائه دهند جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه از فعالیت انجمن‌ علمی در حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه خبر داد و افزود: این انجمن نسبت به راه اندازی کارگروه‌های پژوهشی در زمینه فلسفه، کلام، ادبیات عرب، مهدویت، تاریخ رجال، درایه، تفسیر و علوم قرآنی اقدام کرده است.

وی از برگزاری دروس جنبی با عنوان کلاس قواعد فقهیه براساس کتاب "دروس تمهیدیه فی القواعد الفقهیه" تالیف شیخ باقر ایروانی و همچنین بررسی مکارم اخلاق با محوریت کتاب "مرآه الرشاد فی الوصیی الی الان به و الاولاد" نوشته عالم جلیل علامه شیخ عبدالله مامقانی صاحب کتاب تنقیح المقال فی علم الرجال خبر داد و گفت: در راستای ارتقای سطح طلاب، برگزاری دوره آموزشی مکالمه زبان عربی از تاریخ هفتم اسفندماه آغاز شده است./302/936/ب1

ارسال نظرات