۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۴۸۵۹۹۵
همزمان با سراسر کشور؛

همایش اسوه‌های صبر و مقاومت برگزار شد

چهارمین همایش اسوه‌های صبر و مقاومت همزمان با سراسر کشور و در دانشگاه الزهرا(س) تهران برگزار شد.
فرهنگ ایثار و شهادت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیر محمد فهمیده قاسم‌زاده جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در چهارمین همایش اسوه‌های صبر و مقاومت در دانشگاه الزهرا(س)، گفت: امروز حضور بانوان در نهضت بزرگ امام خمینی(ره) ادامه حرکت برمبنای الگوی زینبی و فاطمی است.

فهمیده قاسم‌زاده ادامه داد: در مکتب اسلام از خودگذشتگی و جان‌فشانی در راه ارزش‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان داشت: دستاورد اصلی انقلاب احیای اسلام ناب محمدی بود که تداوم آن بدون فرهنگ ایثار و شهادت ممکن نخواهد بود.

وی تصریح کرد: تداوم‌بخش نهضت پیامبر(ص) حماسه عاشورای امام حسین(ع) بود همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند: ما نباید اجازه بدهیم دوران دفاع مقدس فراموش شود چراکه این مسأله همچون نفس کشیدن برای ملت ما اهمیت دارد.

فهمیده قاسم‌زاده گفت: حضرت زهرا(س) خیر کثیری است که از سرچشمه خلقت بر همه بشریت سرازیر است بانوان، همسران و مادران شهدا با الگو گیری از این خیر کثیر در هشت سال دوران دفاع مقدس با حمایت و پشتیبانی از رزمندگان اسلام خوش درخشیدند.

شایان‌ذکر است امروز چهارمین همایش اسوه‌های صبر و مقاومت هم‌زمان با سراسر کشور و همچنین در کشورهای لبنان، سوریه و عراق نیز برگزار می‌شود./202/807/ب1

ارسال نظرات