۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۴۸۶۰۱۸
مدیر حوزه علمیه علی بن ابیطالب ایذه خبر داد؛

اعزام طلاب برای بازدید از مناطق جنگی/ پذیرش 15 طلبه درسال تحصیلی جدید

مدیر حوزه علمیه علی بن ابیطالب ایذه با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته در سال جاری در این مدرسه ابراز داشت: قصد اعزام طلاب برای بازدید از مناطق جنگی و اردوی یک روزه در قم را داریم.
اعزام طلاب و مبلغان

حجت الاسلام قبادی، مدیر حوزه علمیه علی بن ابیطالب ایذه، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فعالیت های امور پژوهشی این حوزه اشاره کرد وابراز داشت: از لحاظ پژوهشی در سال جاری میان سایر حوزه های علمیه رشد بسیار مطلوبی داشتیم و در امور پژوهشی جزء حوزه های در حال پیشرفت معرفی شدیم.

مدیر حوزه علمیه علی بن ابیطالب ایذه افزود: درسال جاری ازمیان 50 طلبه ای که در این حوزه مشغول به تحصیل هستند همه طلاب برای جشنواره علامه حلی مقاله ارسال کردند و تعدادی از آنها به عنوان مقالات برگزیده انتخاب شدند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه درسال 95 ، برای نخستین بار به طور رسمی فعالیتهای ورزشی در حوزه صورت گرفت، اذعان کرد: در بحث تربیت بدنی توجه زیادی شد که طلاب به مدت دو روز در هفته به فعالیت های ورزشی از جمله دفاع شخصی و بدنسازی بپردازند.

حجت الاسلام قبادی با اشاره به فعالیتهای بخش انقلابی این حوزه ابراز داشت: در سال جاری قصد داریم که طلاب برای بازدید به مناطق جنگی اعزام شوند؛ و در ادامه اردویی برای طلاب جهت عزیمت به قم مدنظر قرار داده ایم.

مدیر حوزه علمیه علی بن ابیطالب ایذه در مورد امور آموزشی حوزه علمیه علی بن ابیطالب ایذه افزود: اکثر طلاب از لحاظ آموزشی معدل 18 به بالا را کسب کردند که در این میان از 30 نفر تقدیر به عمل آمد.

این مقام مسؤول همچنین در رابطه با امور تهذیب این حوزه بیان داشت: در سال 95 توجه فراوانی به فعالیت های امور تهذیب در این مدرسه صورت گرفت که مهمترین آنها می توان به حضور اساتید مطرح اخلاق اشاره کرد.

حجت الاسلام قبادی در پایان درباره نحوه جذب و پذیرش طلاب در سال96 خاطرنشان کرد: این حوزه در سال آینده از میان برادران دارای مقاطع دیپلم و سیکل 15 طلبه و یا بیشتر را پذیرش خواهیم کرد./9466/303/ب1

ارسال نظرات