۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۴۸۶۰۸۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

فرقه‌های جعلی درصدد تحریف اسلام حقیقی هستند

حجت الاسلام حسینی با بیان این‌که اتاق فکر رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی اسلام را مانع تحقق اهداف شوم خود در ممالک اسلامی می‌بینند، گفت: فرقه‌های جعلی درصدد تحریف اسلام حقیقی هستند.
حجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی امروز در دیدار با فرماندار، امام جمعه و جمعی از فعالان شبکه تبلیغی شهرستان آذرشهر با بیان این‌که سازمان بر اساس وظایف ذاتی خود به دنبال گسترش مبانی الهی و قرآنی در جامعه است، اظهار داشت: تاکتیک دشمن برای مقابله با اسلام و تشیع نسبت به گذشته تفاوت کرده است.

وی با بیان این‌که فرقه‌سازی و ترویج عرفان‌های کاذب و مخالف مبانی اصیل دینی و قرآنی تنها بخشی از نقشه شوم دشمنان برای انحراف در جوامع اسلامی است، خاطرنشان کرد: تهاجم فرهنگی یک واقعیت مسلم است؛ اما هنوز برخی مسؤولان آن را باور نکرده‌اند، امروز دشمن با با سپاهی بزرگ به جنپ فرهنگی با اسلام و تشیع آمده است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به این‌که شیطان بزرگ با تمام توان تبلیغاتی خود ابزاری برای صهیونیزم جهانی تبدیل شده است، تصریح کرد: اتاق فکر رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی اسلام را مانع تحقق اهداف شوم خود در ممالک اسلامی می‌بینند، از این رو به دنبال تضعیف، تحریف و یا انحراف اندیشه اسلامی برآمده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که ورود فناوری‌های نوین به کشور و رایج شدن استفاده از شبکه‌های اجتماعی میان اقشار مختلف جامعه بدون بهره‌مندی از دانش و سواد رسانه‌ای، کشور را با مشکلات عدیده رو به رو کرده است، گفت: این رسانه‌های مجازی؛ فرهنگ ایرانی اسلامی را به یک تقابل ناخواسته با فرهنگ غرب دچار کرده اند.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران در خط مقدم مقابله با افکار و ایدئولوژی غربی قرار دارد، خاطرنشان کرد: دشمنان به دنبال ترویج سبک زندگی غربی در ممالک اسلامی هستند تا فرهنگ اسلامی مردم را تحت تأثیر قرار دهند و در نهایت پروژه استحاله فرهنگی اجرایی کنند و هویت اسلامی را میان ببرند.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر این‌که انجام رسالت خطیر سازمان تبلیغات اسلامی، یک ضرورت انکار ناپذیر است، افزود: در شرایطی که ابزارهای متنوع و فنون گوناگونی برای تبلیغ وجود دارد؛ باید هم از شیوه‌های سنتی و هم مدرن بهره گرفت و در این مسیر هرچه ابزارها و فنون به کار گرفته شده در تبلیغ دین کامل تر و مؤثرتر باشد، اهمیت بیشتری دارد.

وی در پایان با بیان این‌که تبیین و تبلیغ مباحث معارف قرآن و اهل بیت، وظیفه اصلی سازمان تبلیغات اسلامی است، تصریح کرد: مردم به ویژه جوانان تشنه معارف اسلامی هستند و اگر بتوانیم این نیاز معرفتی را اقناع کنیم؛ دشمنان با روش‌های مختلف افکمار و اندیشه‌های ملت را جهت‌دهی خواهند کرد./935/202/ب1

 

ارسال نظرات