۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۴۸۶۱۵۱
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

مسؤولان با چاره اندیشی به موقع برای مشکلات، مانع سوء استفاده دشمن شوند

حجت الاسلام والمسلمین عبدخدایی با تأکید بر اینکه مدیران و برنامه ریزان باید در مشکلات، قدرت پیش بینی و پیشگیری داشته باشند، از مسؤولان خواست با رسیدگی و چاره اندیشی به موقع برای مسائل کشور، مانع سوء استفاده و توطئه چینی دشمنان شوند.
حجت الاسلام عبدخدایی

حجت الاسلام والمسلمین محمدهادی عبدخدایی، نماینده خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به وظایف مسؤولان در رسیدگی به مشکلات مردم، از ضعف عمل به گفته ها در کشور، انتقاد و اظهار کرد: مشکل اساسی جامعه ما این است که گفته هایمان عملی و کاربردی نمی شود و بیش از آنکه عمل کنیم سخن می گوییم.

وی افزود: این در حالی است که مسأله عمل بسیار مهم است و قرآن کریم هم بر آن بسیار تأکید دارد؛ مردم و مسؤولان توجه داشته باشند اسلام دینی است که هم اعتقاد در آن مهم است و هم عمل به گونه ای که طبق روایات ائمه اطهار(ع)، حتی ارزش علم، به کاربرد و منافع آن است نه صرف آموختن علم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید براینکه همه باید متعهد به قانون باشیم و با عمل خود، مردم را جذب کنیم، تصریح کرد: چندی پیش رهبر معظم انقلاب مسأله وجدان کاری را مطرح کردند که نسبت به همه بسیار اهمیت دارد زیرا هر چه وجدان کاری بیشتر باشد، ارزش و راندمان کار بالاتر می رود.

وی در ادامه با اشاره به برخی مسائل اخیر کشور همچون ریزگردها، سیل، قطعی گاز، پلاسکو و غیره، خاطرنشان کرد: مدیران و برنامه ریزان باید در مشکلات، قدرت پیش بینی و پیشگیری داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدخدایی با اشاره به مسأله خوزستان، اضافه کرد: خوزستان پاره ارزنده کشور ما است و مسؤولان نباید بگذارند مسأله ای تا این حد مشکل زا و غیرقابل تحمل شود، از سوی دیگر چنانچه آفات محیط زیستی جلوگیری نشود صدمات زیادی به دنبال خواهد داشت.

نماینده مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: دولت و همه ارگانها باید با احساس مسؤولیت، مشکلات را پیگیری کنند؛ متأسفانه این جنبه در کشور ما به ویژه در مسائل اقتصادی ضعیف است.

 وی ابراز کرد: امیدواریم با رسیدگی و چاره اندیشی به موقع مسؤولان برای مسائل کشور، زمینه سوء استفاده و توطئه چینی دشمنان فراهم نشود./930/302/ب2

ارسال نظرات