۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۳
کد خبر: ۴۸۶۱۹۸
با همکاری مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی؛

نمایشگاه عکس چهارمین جشنواره رسانه و مهندسی برپا می شود

نمایشگاه آثار منتخب بخش عکس چهارمین جشنواره رسانه و مهندسی به همت سازمان نظام مهندسی و با مشارکت مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می شود.
رسانه و مهندسی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نمایشگاه آثار منتخب بخش عکس چهارمین جشنواره رسانه و مهندسی به همت سازمان نظام مهندسی و با مشارکت صمیمانه مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی در بخش های مختلف از جمله بخش عکس با محوریت موضوعات» بافت معماری جدید و قدیم  مناظر و چش ماندازهای شهری قم"، «جاذبه های مذهبی ،فرهنگی وتاریخی شهر قم» ،«سیمای شبانه قم و نگاه خلاقانه به نورپردازی محیطی «و» نگاهی به نقوش و آرایه های معماری حرم مطهر حضرت معصومه(س) و تاثیر آن در معنویت زیارت» در نگارستان اشراق قم برگزار می شود.
گفتنی است از حدود 300 اثر ارسالی به دبیرخانه چهارمین جشنواره رسانه و مهندسی تعداد 40 اثر توانستند به این نمایشگاه راه یابند.
شایان ذکر است نمایشگاه آثار منتخب بخش عکس چهارمین جشنواره رسانه و مهندسی از چهارشنبه 18 اسفند ماه لغایت پنجشنبه 26 اسفندماه برپا خواهد بود که ساعات بازدید صبح ها 9تا 13 و عصرها 16.30 تا 20.30 است./872/
د103/ی
 

ارسال نظرات