۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۴۸۶۲۴۰
به همت مرکز خدمات حوزه های علمیه آذربایجان غربی؛

همایش تحکیم خانواده برای طلاب آذربایجان غربی برگزار شد

همایش تحکیم خانواده با حضور یکهزار نفر از خانواده های طلاب و روحانیان اهل تسنن و تشیع استان آذربایجان غربی در تالار لاله ارومیه برگزار شد.
تحکیم خانواده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، همایش تحکیم خانواده چهارشنبه شب با حضور یک هزار نفر از خانواده های طلاب متأهل اهل تسنن و تشیع استان آذربایجان غربی در تالار لاله ارومیه برگزار شد.

این همایش با هدف ایجاد فضای صمیمیت، وحدت و یکدلی بین خانواده های روحانی اهل تسنن و تشیع با حضور مسؤولان استانی، مدیران و اساتید حوزه های علمیه استان برگزار شد.

حجت الاسلام حمید راحلی، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان در این همایش، اظهار داشت: برگزاری همایش تحکیم بنیان خانواده در راستای حضور خانواده روحانیان اهل تسنن و تشیع در کنار هم و ایجاد اتحاد و همدلی هر چه بشتر برنامه ریزی شده است.

وی یادآور شد: بحث فرهنگ به ویژه فرهنگ خانواده در بین روحانیان حائز اهمیت است و با توجه به مشغله ای که به عهده روحانیان است به نظر می رسد باید توجه به خانواده در بین روحانیان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه آذربایجان غربی ادامه داد: با سفارش مقام معظم رهبری تلاش کرده ایم حضور خود را در این عرصه ثابت کنیم و برنامه های متنوعی در این راستا برگزار کنیم.

مدیر حوزه های علمیه خواهران آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی برای خانواده روحانیان، ادامه داد: امسال یک هزار و 200 نفر از خانواده روحانیت استان به مشهد مقدس اعزام شدند و علاوه بر این 80 خانواده نیز به سرعین و استان همدان اعزام شدند.

راحلی با تقدیر از همکاری دانشگاه علوم پزشکی در برگزاری این همایش، یادآور شد: دو دستگاه آمبولانس برای تست و چکاب روحانیان و خانواده آنها در کنار این همایش تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای سلامت طلاب و روحانیان اقدامات مؤثری انجام داده است، افزود: با مراجعه به مدارس و حوزه های علمیه استان نسبت به چکاب طلاب اقدام می شود و در این باره شناسنامه سلامت نیز برای طلاب صادر می شود./936/202/ب2

ارسال نظرات