۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۴۸۶۳۰۰
روستا آزاد:

جمنا الگویی از ایمان انقلابی مردم است

عضو شورای مرکزی جمنا با تأکید بر تقویت اعضای این جبهه در مطالبه گری ارزش‌های انقلابی، گفت: جمنا یک حزب نیست و هویت آن برمدار اصول مشترک اعضا، گروه‌های حقیقی و سیاسی شکل‌گرفته است.
رضا روستاآزاد

رضا روستا آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در تشریح مبنای همراهی و همگرایی اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به‌ضرورت توجه به رهنمودهای بر زمین‌مانده رهبر معظم انقلاب در جریان انقلاب اشاره کرد و گفت: باید توجه داشت که باور اهداف بر زمین‌مانده انقلاب در عموم ملت ایران شکل‌گرفته است؛ بر این اساس اعضا و عموم مردم همراه با جمنا برمدار تفکر اصیل انقلابی به‌منظور تأمین رهنمودهای بر زمین‌مانده ولایت در قوه مجریه، مقننه و قضائیه شکل‌گرفته است.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با تأکید بر تقویت اعضای جمنا در مطالبه گری ارزش‌های انقلابی، اظهار داشت: جمنا یک حزب نیست و هویت آن برمدار اصول مشترک اعضا، گروه‌های حقیقی و حقوقی مردمی و سیاسی شکل‌گرفته است.

وی افزود: بر این اساس اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بر تشدید فعالیت‌های خود در ذیل ارزش‌های انقلابی می پردازند و در مناسباتی که لازم است جهت‌گیری و نظر واحدی مطرح می کنند.

روستا آزاد در تشریح سیاست‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در حوزه جوانان به نتایج اولین مجمع ملی جمنا اشاره کرد و گفت: در مجمع ملی کارگروهی با ظرفیت 50 نفر از اقشار دانشجویی و در کارگروهی دیگر با ظرفیت 25 نفر از جوانان انقلابی استفاده‌شده است این در حالی است که سایر گروه‌ها مانند اساتید دانشگاه‌ها فقط 25 عضو داشت؛ بر این اساس توجه به جوانان و بانوان در جمنا از سیاست‌های مهم اعضای شورای مرکزی به‌حساب می‌آید.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به نتایج انتخابات شورای مرکزی جمنا اشاره کرد و اظهار داشت: بر اساساً برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا قبل از رأی‌گیری شورای مرکزی منشور بر این اساس تنظیم‌شده بود که از گروه بانوان و جوانان حداقل 10 نفر برای ورد به شورای مرکزی استفاده شود این در حالی است که نتیجه انتخابات در شورا آمار شگفت‌انگیزی را در برداشت چراکه 7 بانو و 7 عضو جوان آقا به عضویت شورای مرکزی درآمدند.

روستا آزاد در پایان به اهمیت هم‌افزایی گروه‌ها و اعضا اشاره کرد و گفت: برنامه‌هایی مهم و متنوع برای هم‌افزایی گروه‌ها در دست تدوین است؛ بر این مدار اعضا و مناسبات استانی پس از تدوین و تصویب این برنامه‌ها به پیگیری این راهبردها خواهند پرداخت بنابراین پیش‌بینی‌شده است که برنامه‌هایی در قالب مناظره، سخنرانی، حلقه‌های معرفتی و گروه‌های مجازی در الگوی موردنظر به استان‌ها اعلام شود./837/ 202/ص

ارسال نظرات