۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۴۸۶۳۸۸
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان مطرح کرد؛

دینداری، ولایتمداری و استکبارستیزی؛ سه رکن اصلی انقلابی‌گری

حجت الاسلام طهرانی زاده گفت: در انقلابی بودن باید افکاری چون دینداری، ولایتمداری و استکبارستیزی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و انقلابیون باید به سمت عدالت گام بردارند.
حجت الاسلام علی‌نقی طهرانی زاده، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام علی‌نقی طهرانی زاده، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان ظهر امروز در سومین یادواره شهدای زن سیستان و بلوچستان که در سالن چندمنظوره شهرداری منطقه دو شهرستان زاهدان برگزارشد گفت: خانواده معظم شهدا با صبر و شکیبایی و مقاومت بزرگترین حماسه های تاریخ را ترسیم کرده و خواهند کرد و شهادت عمل به وظیفه دین مداری و مدل قدرتی جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: خانواده شهدا چشم و چراغ و الگوهای رفتاری مناسب برای ملت قهرمان ایران است که سبب پیش‌روندگی و پیشرفت جامعه و حکومت اسلامی را محقق می‌کنند.

حجت الاسلام طهرانی زاده با تأکید بر الگوگیری از زندگی زنان اسوه اظهار داشت: در قرآن کریم قصه هایی وجود دارد که راه و رسم زندگی صحیح را می‌آموزد و بانوان ما باید زندگی خود را براساس این قصه های قرآنی ترسیم کنند.

وی بیان کرد: بانوان با درست کاری از الگوهای الهی و معنوی که در بالاترین درجه عفاف، حجاب، دینداری و ولایتمداری قرار دارند، استفاده کنند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان وظایف افراد انقلابی را برشمرد و بیان کرد: ما افراد انقلابی هستیم ‌و در انقلابی بودن باید افکاری چون دینداری، ولایتمداری و استکبارستیزی را سرلوحه کار خود قرار دهیم و انقلابیون باید به سمت عدالت گام بردارند.

وی تصریح کرد: مدل قرآنی امروز ما جهاد، نماز، روزه، مسجد و شهادت است؛ شهدای ما با شهادت خود و زمین گیر کردن دشمن، این رویکرد جهادی و شهادت طلبی را پیاده کردند.

حجت الاسلام طهرانی زاده در پایان اذعان داشت: شهدا و رزمندگان اسلام با مدل قدرتی قرآن در دوران دفاع مقدس دشمن را به زانو در آوردند./203/831/ب1

ارسال نظرات