۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۴۸۶۴۰۶
ریيس ستاد انتخابات استان قم عنوان كرد؛

آمادگي استان قم براي برگزاري انتخابات الکترونیک

معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار از آمادگی قم برای برگزاری انتخابات الکترونیک خبر داد.
ستاد انتخابات

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومي استانداري قم احد جمالی معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار در جلسه ویدئو کنفرانس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات کشور که به صورت مستقیم با حضور رئیس ستاد انتخابات کشور و معاونان سیاسی استانداری ها برگزار شد گفت: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در صورت ابلاغ از سوی وزارت کشور به صورت تمام الکترونیک در این استان اجرایی می شود.
وی افزود: در همین راستا از لحظه ورود در شعبه های رای خدمات الکترونیک صورت می گیرد که این امر در راستای تحقق دولت الکترونیک و توسعه زیرساخت های فناوری است.
رئيس ستاد انتخابات استان با اشاره به فعاليت حدود 14 هزار نفر در برگزاری انتخابات در سال گذشته افزود: امسال این تعداد به 15 هزار تن افزایش پیدا می کند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم با اشاره به پیش بینی وضعیت انتخابات در سال آینده اظهار داشت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند ماه سال گذشته 632 شعبه رای وجود داشت که از این تعداد 527 شعبه ثابت و 85 شعبه سیار بود که امسال پیش بینی می شود بیش از 630 شعبه رای آماده شود.
جمالي برگزاری انتخابات باشکوه و حضور سرمایه های اجتماعی در وضعیت کنونی عرصه بین المللی به نفع نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود ادامه داد: انتظار داریم تا همه احزاب و قومیت ها با رعایت قوانین و اخلاق به برگزاری انتخابات پرشور و با نشاط اهتمام ویژه ای داشته باشند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت ماه سال آینده در سراسر کشور برگزار می شود./872/د102/ی

ارسال نظرات