۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۴۸۶۴۷۶
امام جمعه موقت بیرجند:

روحانیان و علما نسبت به دین حساسیت نشان دهند

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه روحانیان و علما باید نسبت به دین حساسیت نشان دهند، گفت: روحانیان، ائمه جمعه و مردم از استاندار انتظار داشتند عذرخواهی کند اما عذرخواهی صورت نگرفت.
نماز جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام علیجان دلدار، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه با اشاره به مسائل اخیر در استان، اظهار داشت: هیچ فردی با شادی در جامعه مخالف نیست اما باید سوال کرد این شادی که آقای استاندار از آن نام می برد، در چیست.

وی با بیان اینکه برای شادی های منطقی و خداپسندانه زمینه های زیادی وجود دارد که ما نیز حامی این شادی ها هستیم، گفت: مگر پلیس اماکن با پلیس راهنمایی و رانندگی چه فرقی می کند؟ هم پلیس اماکن و هم پلیس راهنمایی و رانندگی باید قانون را رعایت کنند و هر دو وظیفه نظارت را دارند، چرا باید پلیس اماکن به دلیل انجام وظیفه قانونی خود ملامت شود.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه روحانیان و علما باید نسبت به دین حساسیت نشان دهند، افزود: روحانیان، ائمه جمعه و مردم از استاندار انتظار داشتند بعد از سخنانی که گفت عذرخواهی کند اما عذرخواهی صورت نگرفت.

حجت الاسلام دلدار تصریح کرد: سخنان حجت الاسلام والمسلمین عبادی، نماینده ولی فقیه در استان برای همه فصل الخطاب است، نماینده ولی فقیه در استان به خوبی روشنگری کرد.

وی ادامه داد: نه تنها عذرخواهی صورت نگرفت بلکه توهین هم شد، چرا باید معاونان آقای استاندار حرف های ناروا بزنند؟

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: تمام مسؤولان این استان باید با همدلی و وحدت مشکلات و گرفتاری های استان را کمتر کنند، اعتراض کنندگان و متحصنین به هیچ حزب و گروهی وابسته نیستند.

حجت الاسلام دلدار اظهار کرد: تنها درخواستی که از مسؤولان این استان داریم این است که به وظایف خود عمل کنند و خدماتی صادقانه ارائه دهند و فصل الخطاب نظر نماینده ولی فقیه در استان است.

وی با بیان اینکه اجازه ندهیم اختلافات به میان مردم کشیده شود، افزود: برخی از شعارهایی که داده می شود درست نیست و برخی از سخنان و اظهارنظرهایی که پیرامون امام جمعه بیرجند می شود بی انصافی است.

امام جمعه موقت بیرجند گفت: ولایت نقطه وحدت امت حزب الله است و این نظام از ولایت جدا نیست از این رو باید به فرامین رهبری گوش فرا دهیم./201/880/ب1

ارسال نظرات