۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۴۸۶۵۴۶
مدیر مدرسه علمیه انسیه الحورا:

حوزه انقلابی الگویی صحیح از مسلمان واقعی را ارائه می‌کند

مدیر مدرسه علمیه انسیه الحورا گفت: اگر حوزه بتواند با تربیت طلاب و مبلغان انقلابی اقدام به ارائه الگویی صحیح از مسلمان واقعی کند گام ارزشمندی در هدایت جهانی برداشته است.
حوزه انقلابی

مریم گران رکاب مدیر مدرسه علمیه انسیه الحورا، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اهمیت نظام مند سازی جذب طلاب، گفت: برنامه ریزی صحیح و به روز در جهت نظام مند سازی حوزه های علمیه با حفظ اصالت گذشته برای تربیت مبلغان کارآمد یکی از مهم ترین مسایل اسلامی است.

وی افزود: نظام مند سازی حوزه های علمیه در صدور اسلام ناب محمدی به جهانیان نقش بسزایی باید داشته باشد.

مدیر مدرسه علمیه انسیه الحورا در تبیین اینکه معیار قرار دادن قوانین اسلامی در راستای رسیدن به سعادت بشر از اهداف انبیا و ائمه معصومین بوده است، بیان داشت: برنامه ریزی صحیح در جهت رسیدن به اهداف مقدس اسلامی و صرف هزینه و زمان می‌تواند دنیا را متحول کند.

گران رکاب تصریح کرد: در کمال تعجب می‌بینیم متفکران منحرف غربی با تربیت یک مبلغ بنام مستر همفر اقدام به تاسیس یک فرقه انحرافی به نام وهابیت کرده و تا به امروز مانند یک غده سرطانی ضربه‌های جبران ناپذیری به جامعه اسلامی وارد کرده است تا جایی که از چهره‌ درخشان اسلام عزیز یک دین متحجر و خشن ساخته است تا کسی جرات مسلمان شدن را به ذهن خود راه ندهد.

وی ادامه داد: امروز اگر حوزه بتواند با تربیت طلاب و مبلغان متبحر اقدام به ارائه الگوی صحیح از مسلمان واقعی کند گام ارزشمندی در هدایت جهانی برداشته است.

مدیر مدرسه علمیه انسیه الحورا اضافه کرد: در همین راستا خدمتگزاران حوزه‌های علمیه اعم از مدیران و اساتید باید با تهذیب نفس در قدم نخست خود الگوی عملی برای طلاب به شمار آیند تا در مرحله دوم با توجه به تربیت و پرورش اخلاقی طلاب با تمام توان به آموزش مسائل علمی و تقویت روحیه انقلابی و مقاومت در مقابل ظالم و حمایت از مظلوم بپردازند.

گران رکاب در ادامه خاطر نشان کرد: در این زمینه با تقویت فرهنگ قرآنی و تبعیت از مکتب اهل بیت(ع) می‌توان سبک زندگی اسلامی را در مدارس علمیه و خانواده ها نهادینه کرد./302/807/ب1

ارسال نظرات