۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۲
کد خبر: ۴۸۶۵۸۶

پیام قدردانی خانواده شهید محققی خطاب به ملت و مسؤولان

خانواده شهید محققی با صدور پیامی از عموم ملت ایران، خانواده های شهدا، جانبازان، سرداران، رزمندگان و مقامات کشوری و لشکری تقدیر کردند.
فتوتیتر_ شهید محققی

به گزارش خبرگزاری رسا، خانواده طلبه شهید محققی با صدور پیامی از ابراز همدردی عموم ملت ایران، خانواده های شهدا، جانبازان، سرداران، رزمندگان و مقامات کشوری و لشکری تقدیر کردند.
بسم الله الرحمن الرحیم
أَیْنَ صاحِبُ یَوْمِ الْفَتْحِ وَ ناشِرُ رایَةِ الْهُدى؟ أَیْنَ مُؤَلِّفُ شَمْلِ الصَّلاحِ وَالرِّضا؟ این بقیة الله الّتی لا تَخلو مِن العِترَةِ الطّاهِرة؟

رحمت خداوند بر همه شهیدان و رضوان و مغفرت حق بر ارواح مطهرشان که جوار قرب او را برگزیدند و سرافراز و مشتاق به سوی جایگاه مخصوصشان در پیشگاه رب خویش شتافتند. معمار کبیر انقلاب
حضرت امام خمینی "ره"
امروز، به فضل همین شهادتها و به برکت خون شهدا، ملت ما، ملت سربلند و آبرومندی است و ملتها آبرو و عزت را این گونه باید پیدا کنند.
مقام معظم رهبری حضرت آیت الله حامنه ای

با اهدای سلام و تحیات الهی خالصانه ترین مراتب سپاس و قدردانی و تعظیم و احترام و ارادت را محضر عموم اعزه، اعم از رزمندگان، خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان سرفراز، سرداران و رزمندگان عزیز، مقامات کشوری و لشکری، دوستان، بستگان، آشنایان، همسایگان، اهالی محله منیریه، ائمه جماعت و امنای مساجد موسی ابن جعفر "ع"، علی ابن موسی الرضا "ع"، الشهداء و سایر مساجد و اماکن متبرکه، همکاران و عموم بزرگوارانی که در مراسم تشییع پیکر مطهر "طلبه شهید مظلوم محمدسعید محققی" و مراسم تدفین و ترحیم شرکت فرموده، یا بطرق حضوری یا غیرحضوری ابراز همدردی و مشارکت فرمودند، ابراز و تقدیم می داریم. همچنین حمد و ثنای الهی را همراه با شکرانه مخلوق و آرزوی عزت و سربلندی تقدیم می نمائیم به  نهاد سرفراز و معظم و بی ادعا و گمنام و سخت کوش و پایمرد تفحص شهدا که رایت نصر و روایت رزم دلاورانه شهیدان و رزمندگان و آزادگان را برافراشته و زنده نگاه می دارند و از خدمات خالصانه همه عزیزانی که ایثارگرانه در تفحص و بازگشت پیکر مطهر این رزمنده شهید از سلاله شهیدان راه حق و عدالت تلاش نمودند خالصانه سپاسگزاریم. سپاس ویژه از نهادهای انقلاب و اصحاب بزرگوار رسانه که با حضور مسئولانه و گرم و انقلابی خود، فضای روزهای خون و حماسه را بازسازی و تداعی فرمودند. از خداوند تبارک و تعالی اقتدار و اعتلا و تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی، سلامت، طول عمر ، اقتدار و عزت روزافزون و تحقق جمیع منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای ، نصرت الهی، سلامت، عزت و افتخار و سربلندی رزمندگان اسلام، سلامت، سعادت و دوام عزت جانبازان سرفراز و خانواده های معظم شهیدان، و تعالی و شکوه و عزت روزافزون ملت شریف و مسلمان و انقلابی ایران را مسئلت داریم.

خانواده شهید محمدسعید محققی

/924/د102/ج

ارسال نظرات