۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲
کد خبر: ۴۸۶۷۳۹
مدیرکل اداره اوقاف استان تهران:

سهم وقف در زمینه علم و فناوری باید مشخص شود

مدیرکل اداره اوقاف استان تهران گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر مشخص شدن سهم وقف درباره علم و فناوری تاکید دارند.
حجت الاسلام محمدزاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام غلامرضا محمدزاده مدیرکل اداره اوقاف استان تهران، امروز در همایش تجلیل از نخبگان و مستعدان کشور با عنوان جایزه علمی امام صادق(ع) که در حوزه هنری برگزار شد، گفت: سبب خرسندی است که در دوره زعامت رهبر معظم انقلاب برای رفع مشکلات کشور به علم و دانش توجه خاص می‌شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب همواره بر مشخص شدن سهم وقف درباره علم و فناوری تاکید دارند بنابراین باید همه ما در این زمینه تلاش کنیم.

مدیرکل اداره اوقاف استان تهران درباره تقدیر از دانشجویان نخبه، اظهار داشت: امروز در این همایش 190 دانشجوی نخبه در سه مقطع تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکتری تقدیر و تجلیل می‌شوند.

حجت‌الاسلام محمدزاده با اشاره به اینکه اسامی این دانشجویان نخبه از سوی بنیاد علمی نخبگان به اداره کل اوقاف استان تهران داده شده است، افزود: به مدت 2 ترم کمک هزینه تحصیلی، تحقیقاتی و پژوهشی از محل موقوفاتی که واقف برای مباحث علمی در نظر گرفته به این افراد اهدا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: قرار بر این است که با مشارکت اداره اوقاف از برخی ایده‌های این دانشجویان در مرحله سرمایه‌گذاری و اجرا حمایت شود./202/807/ب1

ارسال نظرات