۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۴۸۶۷۴۸
امیرآبادي خواستار شد؛

مشاركت هيأت هاي اجرايي و نظارت براي برگزاري انتخابات باشكوه

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه هيأت هاي نظارت و اجرايي در حوزه ي عملكرد در هم تنيده هستند اظهار داشت: همه بايد براي برگزاري انتخابات باشكوه تلاش نمايند.
امیرآبادی امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم جلسه هماهنگي هيأت نظارت و هیأت اجرايي استان قم براي برگزاري انتخابات رياست جمهوري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا ظهر امروز در فرمانداري قم برگزار شد.
احمد اميرآبادي نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي در اين جلسه با بيان اينكه هيئت نظارت استان، شهرستان و بخش هاي استان در وقت قانوني تعيين و جلسات تشكيل شده است اظهار داشت: در جلسات برگزار شده مطالب لازم مبني بر امانت داري را منعكس نموده ايم.
وي افزود: تكليف ما اين است كه انتخابات را سالم برگزار كنيم و نهايتا هر كسي كه مردم انتخاب كنند مورد احترام نمايندگان مردم و مسئولين است.
نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با تاكيد بر اجراي قانوني و برقراري عدالت افزود: بايد در بررسي صلاحيت ها توجه شود تا افراد ناصالح و كسانيكه دست اندازي به بيت المال داشته اند صلاحيت شان تاييد نشود.
اميرآبادي خاطرنشان كرد: انتخابات باشكوه و سالم و با مشاركت حداكثري مدنظر همه ي مسئولان است.
وي با بيان اينكه عملكرد هيئت هاي نظارت و اجرايي در هم تنيده است افزود: همه بايد براي برگزاري انتخابات باشكوه تلاش و همكاري نماييم.
عضو هيئت رئيسه ي مجلس شوراي اسلامي اعلام نتيجه ي آراء از صندوق هاي انتخاباتي در اسرع وقت را نيز مورد تاكيد قرار داد و گفت: بايد براي ايجاد سازوكار تحقق اين مسئله تلاش لازم صورت بگيرد.

اميرآبادي همچنين با تاكيد بر اطلاع رساني شفاف به مردم مبني بر اخذ راي از روستايياني كه مقيم روستاها هستند اظهار داشت: مسئولان هيئت هاي اجرايي و بازرسي بايد همكاري لازم را با يكديگر در اين رابطه داشته باشند.

رضا سيار فرماندار قم و حجت الاسلام وافي روساي هيئت هاي اجرايي و نظارت شهرستان قم در اين جلسه به بيان گزارشات و نظرات خود در راستاي برگزاري انتخابات پيش رو پرداختند./872/د102/ج

ارسال نظرات