۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۴۸۶۸۵۰
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان:

اعضای کانون مساجد، افسران مبارزه با جنگ نرم هستند

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به فعالیت کانونها در راستای تقویت فرهنگ جامعه و مقابله با جنگ نرم، گفت: اعضای کانون مساجد، افسران مبارزه با جنگ نرم هستند.
حجت الاسلام موسوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی موسوی، ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالروز تأسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، سالروز تأسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد را گرامی داشت.

وی با اشاره به اینکه از رویکردهای مهم کانون مساجد مقابله با جنگ نرم است، افزود: اعضای کانونهای فرهنگی هنری مساجد، افسران جنگ نرم هستند.

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به اینکه جوانان در جنگ نرم هدف اصلی دشمنان هستند، خاطرنشان کرد: در کانونها برای جذب حداکثری مردم به ویژه نسل جوان به مساجد تلاش و برنامه ریزی می شود.

وی با بیان اینکه دشمن در قالب توطئه های گوناگون در پی ضربه زدن به معنویت و اعتقادات نسل جوان هستند، گفت: در راستای مقابله با هجمه های دشمن در کانونها باید برنامه ریزی مستمر، هدفمند، دارای افق و چشم انداز و همراه با جلب مشارکت والدین صورت گیرد.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با گرامیداشت سالروز شهید و شهادت اظهار داشت: ولایت و شهادت دوبال پرواز شیعیان هستند که موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان می شود.

وی عنوان کرد: در سایه شهادت درخت اسلام را آبیاری و تنومند نگه می شود و اسلام زنده به امر ولایت و امامت است.

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان در ادامه از فعالیت 378 کانون فرهنگی هنری در استان خبر داد و گفت: 60 درصد از کانونها روستایی هستند.

وی با اشاره به اینکه 34 هسته پژوهش در کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان فعالیت می کنند، افزود: تعداد 25 خانه نور در  مساجد استان لرستان راه اندازی شده و  400 مرکز تلاوت نور در سطح مساجد استان فعالیت دارند./9459/203/ب2

ارسال نظرات