۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۴۸۶۹۰۲

فضای امنیتی خراسان جنوبی از نگاه فرمانده نیروی انتظامی

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: فضای استان، فضای بسیار خوبی است و برای اینکه جو استان را متشنج نکنیم به قضایای اخیر در استان ورود پیدا نکردیم و این فضای آرامی که وجود دارد به شکل منطقی پیگیری و ادامه پیدا کند.
سردار شجاع

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، سردار مجید شجاع، فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبیدر جمع خبرنگاران اظهار داشت: خراسان جنوبی دارای فضای امنیتی خوبی است و تاکنون در فضای امنیتی استان مشکلی را نداشته ایم.

وی گفت: نیروی انتظامی وظایف زیاد و متعددی را دارد که بر اساس مأموریت های خود انجام وظیفه می کند و تنها این وظایف به نظم و ترافیک خلاصه نمی شود.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی افزود: پلیس تاکنون هیچ کار غیرقانونی انجام نداده است و از امروز به بعد هم کاری غیرقانونی انجام نخواهد داد و با هر کسی تخلفی مرتکب شود برخورد خواهد شد.

سردار شجاع تصریح کرد: فضای استان، فضای بسیار خوبی است و برای اینکه جو استان را متشنج نکنیم به قضایای اخیر در استان ورود پیدا نکردیم و این فضای آرامی که وجود دارد به شکل منطقی پیگیری و ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه تلاش پلیس برای ارائه خدمات شایسته به مردم است، ادامه داد: نیروی انتظامی استان با توجه به جریانات اخیر هیچگونه نامه ای را به وزیر کشور نداده است.

 فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی، وظایف نیروی انتظامی در کشور را تنها مربوط به نظم و ترافیک ندانست و خاطرنشان کرد: وضعیت امنیتی خوبی در استان برقرار است و هیچ خدشه ای به این وضعیت امنیتی وارد نشده است./880/ 202/ص202/ص

ارسال نظرات