۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۴۸۶۹۳۳
امام جمعه عجب شیر:

دشمن از روحیه شهادت طلبی جوانان هراس دارد

حجت الاسلام شربیانی گفت: روحیه شهادت طلبی سازنده، نجات بخش و به خیر جامعه اسلامی است، همچین روحیه شهادت طلبی برای دشمنان وحشت آفرین و جوابی کوبنده به توطئه های آن ها است.
حجت‎الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه شهرستان عجب شیر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام محمد شربیانی امام جمعه عجب شیر عصر امروز در آیین غباروبی مزار امامزاده داود و شهدای گمنام این شهرستان با بیان اینکه شهادت خواستنی، انتخابی و گزینشی است، اظهار داشت: شهدا از مقام و منزلت بالا و ارزشمندی برخوردارد هستند.

وی افزود: خداوند متعال به شهید 66 فضیلت و امتیاز عطا می کند، زمانی که نخستین قطره خون شهید بر زمین می ریزد همه گناهانش پاک می شود و معاصی او بخشیده می شود، شهدا زنده هستند و ناظر بر اعمال امت اسلامی اند، بنابراین باید مراقب بود و از اعمال خود مراقبت کرد.

امام جمعه عجب شیر با اشاره به اهمیت روحیه شهادت طلبی و ایثار در جامعه، خاطرنشان کرد: روحیه شهادت طلبی سازنده، نجات بخش و به خیر جامعه اسلامی است، همچین روحیه شهادت طلبی برای دشمنان وحشت آفرین و جوابی کوبنده به توطئه های آن ها است.

وی با بیان اینکه دشمن از این روحیه جوانان ایرانی هراسان است، تصریح کرد: تا زمانی که روحیه شهادت طلبی در جوانان ما وجود دارد دشمن هوس حمله به ایران را در سر نخواهد پروراند، دشمن از جوانان مؤمن و معتقد هراس دارد و تلاش او در مسیر تضعیف این ایمان است.

حجت الاسلام شربیانی ادامه داد: کسانی که آرزو و نیت شهادت دارند و مقام شهدا را درک و با آن ها انس گرفته اند اگر شهید هم نشوند خداوند به آن ها اجر و پاداش شهادت را عطا خواهد کرد و مزد او را بزرگ خواهد داشت، بنابراین نباید از شهدا و فرهنگ شهادت دور شد./203/854/ب1

ارسال نظرات